زمان : 31 Khordad 1391 - 18:39
شناسه : 53031
بازدید : 5021
اداره ثبت اسناد و املاک طبس به مکان جدید منتقل شد. با تجهیز ساختمان تازه تاسیس: اداره ثبت اسناد و املاک طبس به مکان جدید منتقل شد. ساختمان جدید اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان طبس با زیربنای 700 مترمربع در زمینی به مساحت حدود 2 هزار مترمربع به بهره برداری رسید.

طبس- سیدابوالفضل حقانی: ساختمان جدید اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان طبس با زیربنای 700 مترمربع در زمینی به مساحت حدود 2 هزار مترمربع به بهره برداری رسید.
رئیس اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان طبس در گفت و گو با خبرنگار یزدفردا گفت: مبلغ 600 میلیون ریال از محل اعتبارات عمرانی شهرستان طبس برای تهیه تجهیزات ساختمان جدید این اداره اختصاص یافته که به محض پرداخت این مبلغ و تهیه و استقرار تجهیزات، اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان طبس به ساختمان جدید خود انتقال یافت.
"حسن ابوترابی" همچنین از مکانیزه شدن سیستم اداری اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان طبس خبر داد و افزود: کار شبکه کردن رایانه‌ها، نصب اتوماسیون مربوطه و ارتباط رایانه‌ای با اداره کل ثبت اسناد و املاک استان یزد از طریق اینترانت انجام شده و در حال بهره برداری است.
وی ادامه داد: با راه‌اندازی این سیستم کار مراجعان به دقت و در کوتاه‌ ترین زمان ممکن قابل انجام خواهد بود که به‌ طور قطع افزایش رضایت مردم از عملکرد این اداره را به‌دنبال خواهد داشت.
گزارش یزدفردا حاکیست: احداث این ساختمان از خرداد ماه سال 1383 به‌وسیله یک پیمانکار غیربومی آغاز شد اما تا سال 1389 تنها تا مرحله اسکلت پیش رفت و از سال 1389 ساختمان تحویل یک پیمانکار بومی شد که در شهریورماه سال گذشته همزمان با هفته دولت افتتاح شد، اما بدلیل عدم تجهیز به موقع و استقرار دیر هنگام امکانات تا امروز معطل مانده بود که بالاخره  به بهره برداری رسید.
پروژه احداث این ساختمان دارای 3 میلیارد ریال اعتبار اولیه بوده اما در مجموع 3 میلیارد و 750 میلیون ریال برای این ساختمان هزینه شده است.

ساختمان جدید اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان طبس واقع در بلوار امیرالمومنین، جنب دادگستری این شهرستان به بهره برداری رسیده و در حال حاضر مردم برای انجام امور ثبتی به مکان جدید مراجعه می کنند.