زمان : 28 Khordad 1391 - 16:44
شناسه : 52864
بازدید : 3396
نشست آموزشي خانواده موفق در شهرستان اردكان برگزار شد به كوشش شبكه فعالين ازدواج يزد: نشست آموزشي خانواده موفق در شهرستان اردكان برگزار شد به كوشش شبكه فعالين ازدواج استان يزد نشست آموزشي خانواده موفق در محل كانون امام خميني شهرستان اردكان برگزار شد.

در اين نشست 3 ساعته كه با حضور خانواده ها،‌زوج هاي جوان و مربيان و مشاورين آموزش و پرورش برگزار شد دكتر فرهنگ يكي از اساتيد مشاور برجسته كشوري به بيان تفاوت هاي ساختاري زن و مرد و نقش آن در زندگي پرداخت و اظهار داشت: شناخت اين تفاوت ها عامل مهمي در پيشگيري از اختلاف مي باشد و مي تواند به زن و مرد در ساختن يك زندگي شيرين كمك كند.

وي در ادامه به تكنيك هاي كاربردي در قالب توصيه به آقايان و خانم ها اشاره كرد و افزود:‌حتي با اجراي يكجانبه اين تكنيك ها شخص مي تواند ظرف مدت 3 ماه شريك زندگي خود را تحت تأثير قرار دهد به شرط اين كه بناي او درست كردن رفتار خود باشد كه اين مسأله باعث بهبود رفتار و عملكرد همسرش خواهد شد.

گفتني است در اين نشست که با همکاری فرمانداری وشهرداری اردکان برگزار گردیده بود "كمالي" فرماندار شهرستان اردكان و " مروتي" شهردار اردکان  نيز حضور داشتند و در پايان ضمن تشكر از زحمات شبكه فعالين ازدواج در برپايي اين نشست ها آمادگي خود را جهت كمك به گسترش اين آموزش ها اعلام نمودند.

علاقمندان می توانند در صورت تمایل لوح فشرده این نشست را از نمایندگی شفا در شهرستان اردکان  یا دفتر مرکزی شفا تهیه نمایند .

گفتني است علاقه مندان مي توانند هر روز از 17 الي 21 به اين شبكه مراجعه فرمايند.

آدرس نمایندگی شبکه فعالین ازدواج در شهرستان اردکان :

خیابان صدر آباد خیابان شهید شابلی، خبايان شهيد قانعي( خيابان سينما قديم، جنب آب انبار                                         تلفن :  7239603