زمان : 22 Khordad 1391 - 14:42
شناسه : 52594
بازدید : 4621
با تدریس دکتر محمدرضا شایق دوره تفسیر قرآن ویژه اساتید ، در دانشگاه آزاد اسلامی یزد برگزار شد+عکس با تدریس دکتر محمدرضا شایق دوره تفسیر قرآن ویژه اساتید ، در دانشگاه آزاد اسلامی یزد برگزار شد+عکس

به همت دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی یزد، یک دوره  تفسیر قرآن ویژه اساتید این دانشگاه طی 8 جلسه  برگزار شد.
به گزارش خبرنگار یزد فردا حجت الاسلام رایگان معاون دفتر نهاد مقام معظم رهبری در واحد یزد گفت : دفتر نهاد مقام معظم رهبری با توجه به اهمیت قرآن و مفاهیم و تفسیر قرآن ، این دوره را با موضوع واحد و استاد واحد ، در دوره های زمانی مشخص برگزار می نماید.

 وی در ادامه گفت : اولین دوره ی جدید تفسیر قرآن به مدت 8 جلسه که در روزهای سه شنبه هر هفته از ساعت 20 الی 21 با تدریس دکتر محمدرضا شایق عضو هیات علمی گروه معارف واحد یزد و با موضوعات مختلفی مانند اثر تربیتی در اسلام، اثرات گناه ، بحث تکفیر در آیات و روایات و ... در سالن کنفرانس حسینیه شهدای گمنام دانشگاه برگزار شد.

 حجه الاسلام رایگان تصریح نمود: اساتید از قبل می بایست جهت شرکت در این دوره ها با مراجعه به دفتر نهاد ثبت نام نمایند و این دوره با حضور 40 نفر از اساتید دانشگاه تشکیل و در پایان گواهی حضور به هر کدام از شرکت کنندگان از طرف دفتر نهاد مقام معظم رهبری دردانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد اهدا شد.

 لازم به ذکر است دور دوم تفسیر قرآن ویژه اساتید در واحد یزد به صورت دوره ای با موضوعات متنوع و اساتید مجرب متعاقباً اعلام خواهد شد.