زمان : 22 Khordad 1391 - 02:01
شناسه : 52588
بازدید : 1595
احمدزاده: کي‌روش مثل برانکو ترسو نيست احمدزاده: کي‌روش مثل برانکو ترسو نيست کارشناس فوتبال ايران گفت: من منتقد روشي بودم که برانکو براي تيم ملي ما داشت چون ترسو بازي مي کرد و فقط دنبال نتيجه بود ولي کرش مثل او نيست و به فوتبال زيبا هم اهميت مي دهد.

محمد احمدزاده در گفت و گو با پانا اظهار داشت: هميشه دوست داشتم حامي تيم ملي باشم و کرش را هم به عنوان مربي بزرگ و بادانش قبول دارم. از معدودکارهاي بزرگ فدراسيون در طول تاريخ فوتبال ما بوده که تا به حال ايران چنين مربي بزرگ و بين المللي به خود به خصوص در تيم ملي نديده.

وي افزود: آن چيزي که شاگردان کرش مقابل ازبکستان به نمايش گذاشتند، انتظارات ما را که دستي برآتش داريم، برآورده نکرد هرچند کسب 3 امتياز در تاشکند خيلي حياتي و قبال تحسين بود. گلي که تيم ملي به ثمر رساند حاصل سماجت تيموريان و پاس هاي زيبايي بود که به سرانجام نشست اما ما نبايد در طول 90 دقيقه انتظار يک چنين صحنه اي را بکشيم چون حتي در تاشکند هم مي توانستيم نظم بيشتري براي به گل رسيدن داشته باشيم.

کارشناس فوتبال ايران تصريح کرد: اميدوارم بازي با ازبکستان فقط يک اتفاق باشد چون واقعا به خصوص در نيمه دوم بازي بسته و بدون جاذبه اي را از تيم ملي ديديدم. انتظاري که از کرش داريم اميدوارم بتواند قابليت هاي خفته فوتبال ما و به خصوص بازيکنان فعلي تيم ملي را بيدار کند.

احمدزاده گفت: وقتي برانکو سرمربي تيم ملي بود يکي از منتقدانش بودم چون خيلي ترسو بازي مي کرد و فقط به دنبال نتيجه گيري بود. او اصلا به فوتبال زيبا اهميت نمي داد و فوتبال ما آن موقع جذابيت نداشت ولي نگران نباشيد چون کرش مثل او نيست و در کنار نتيجه به فوتبال زيبا هم اهميت مي دهد.

وي با اشاره به رويارويي ايران و قطر تاکيد کرد: آنها قطعا به قصد گرفتن 3 امتياز نمي آيند ولي حتما به دنبال اين هستند تا يک امتياز با بازي بسته بگيرند. حتي اگر در کشورخودشان کره را هم مي بردند، بازي معمولي انجام نمي دادند و دست به بازي دفاعي مي زدند. نيازي نيست به مربي بزگري مسائل را گوشزد کنيم. بايد نگران قطر هم باشيم. ما نبايد به خاطر باخت سنگين قطر مقابل کره، 3 امتياز را براي خودمان بدانيم. البته تجربه کرش اينجاست که به کار مي آيد چون مي داند دست کم گرفتن حريفان در اين مراحل به معناي از دست رفتن همه چيز و خطرناک است. او براي هر بازي برنامه دارد و قطعا شکل کار تيم ملي ما مقابل قطر با ديدار ازبکستان فرق مي کند.

احمدزاده گفت: 3 امتياز مقابل قطر مي تواند براي تيم ملي ايران يک سکوي پرتاب ايده آل باشد. ما نبايد از هيچ روزنه اي براي کسب برد به راحتي بگذريم چون ممکن است مقابل دفاع بسته قطري ها موقعيت هاي زيادي گير بازيکنان نيايد. در مراحل گروهي بازي هاي به ظاهر آسان براي تيم ها دردسرساز مي شود. قطر و لبنان بازي هاي سختي هستند که نبايد آنها را دست کم بگيريم. خيلي مواقع بوده که چنين بازي هاي به ظاهر آساني را به راحتي از دست داديم. از الان اگر فکر کنيم 3 امتياز بازي با قطر و لبنان براي ايران است، سخت در اشتباهيم و از رسانه ها مي خواهم که مدام اين طور بازي ها را گوشزد کنند تا مبادا روزي اين فرصت ها را از دست بدهيم.