زمان : 21 Khordad 1391 - 08:46
شناسه : 52537
بازدید : 2720
جلسه ستاد مرکزی راهبردی تکمیل اطلاعات سامانه جامع موقوفات یزد برگزار شد جلسه ستاد مرکزی راهبردی تکمیل اطلاعات سامانه جامع موقوفات یزد برگزار شد با حضور مسئولین ستادی و روسای ادارات اجرایی جلسه ستاد مرکزی راهبردی تکمیل اطلاعات سامانه یزد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار یزدفردا به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد، مهدی خاوری در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از تلاش جهادی همکاران در جهت تکمیل اطلاعات سامانه اظهار داشت: این جلسه با هدف تعیین نقشه راه و نقطه نهایی و همچنین برطرف کردن مشکلات شهرستان ها و تشریح تصمیمات اتخاذ شده در ستاد استان برگزار شده است.
مسئول ستاد راهبردی تکمیل اطلاعات سامانه جامع موقوفات یزد در ادامه افزود: ناظرین در ستاد مرکزی جهت حل مشکلات اوقافی و فناوری مستقر شده اند.
خاوری با اشاره به تدارک و اعزام سه تیم ارزیاب اداره تحقیق، حراست و فنی اوقافی به شهرستان ها تاکید کرد: بررسی و رفع مشکلات و همچنین آموزش کارکنان ادارات اجرایی در شهرستان های تابعه از برنامه های تیم های اعزامی خواهد بود.
در این جلسه در رابطه با ورود اطلاعات موقوفات، پرونده موقوفات مساجد و بقاع متبرکه و ارسال گزارشات خبری ادارات تابعه مباحثی مطرح شد.
بیان مشکلات و موانع موجود در ادارات تابعه توسط روسا و مسئولین ستادی و ارائه راهکار های برطرف کردن آن از دیگر برنامه های این جلسه بود.
گفتنی است این جلسه در تاریخ 20 خرداد در محل سالن جلسات اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد برگزار شد.