زمان : 21 Khordad 1391 - 02:07
شناسه : 52535
بازدید : 3023
تسلیت خاتمی در پی درگذشت امام جمعه لارستان تسلیت خاتمی در پی درگذشت امام جمعه لارستان


 انتخاب :سید محمد خاتمی رحلت روحانی روشن بین، عالم عامل، عارف واصل و فقیه و مجتهد والانگر، حضرت آیت الله حاج سید عبدالعلی آیت اللهی، امام جمعه لارستان را به خاندان شریف آیت اللهی تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی دفتر خاتمی متن کامل این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
روحانی روشن بین، عالم عامل و عارف واصل،‌ فقیه و مجتهد والانگر که نه تنها در منطقه خود که در فارس سرفراز و بلکه ایران عزیز استوانه ای بزرگ و مراد و مرشد بسیاری از فرهیختگان و مؤمنان و مردمان حقیقت بود، حضرت آیت الله حاج سید عبدالعلی آیت اللهی رخ در نقاب خاک کشید و حوزه های علمیه و دوستداران فضیلت و معرفت به خصوص مردم خوب و شریف لارستان را داغدار کرد.
از خداوند منان می خواهم که این خسارت سنگین و «ثلمه» ای که در اسلام ایجاد شده است با لطف و عنایت ویژه خود جبران فرماید و بر دل دردمند داغداران و ارادتمندان فراوان این عالم فرزانه دست رحمت نهد و بر علو درجات آن فقید سعید بیفزاید.
من این ماتم بزرگ را به خاندان شریف آیت اللهی و خاندان های وابسته، بخصوص همسر محترم و فرزندان گرانقدر و دامادهای مکرم ایشان تسلیت عرض می کنم و از خداوند طلب علو درجات آن بزرگوار و صبر و اجر و سلامتی بازماندگان معزز می نمایم.

سید محمد خاتمی
۲۰ خرداد ۱۳۹۱

امام جمعه فقید لارستان به دنبال یک دوره کسالت شب گذشته دار فانی را وداع گفت و مردم شریف لارستان و استان فارس و مریدان بی شمار خود را داغدار کرد.