زمان : 20 Khordad 1391 - 23:59
شناسه : 52510
بازدید : 1700
 ياوري به مسئولان فجر ليست داد ياوري به مسئولان فجر ليست داد در ليست او مهدي و مجتبي شيري، ستارزارع، مهرزاد معدنچي، مجتبي زارع شولي، مهدي کريميان ،مارتين رائول ،محمد اتحاد،صبري، منصور تنهايي و کوهنورد ديده مي شوند.

به نقل از گل، مسئولان سپاه فارس روز پنجشنبه به جعفري مديرعامل فجر اعلام کردند براي از دست نرفتن فرصت کار بستن تيم را آغاز کند . آنهامنتظرند استانداري دو ميليارد به اين تيم کمک کند و آن گاه با احتساب کمک هاي فدراسيون و ...سپاه هم مبلغي را براي هزينه هاي تيم در نظر بگيرد. چنانچه استانداري نخواهد اين کمک را عملي سازد بحث واگذاري بارديگر مطرح خواهد شد. در هر حال ياوري از صبح امروز نشستي با جعفري مديرعامل باشگاه داشته و نفراتي را که خواهان جذب آنهاست را معرفي کرده است. در ليست او مهدي و مجتبي شيري، ستارزارع، مهرزاد معدنچي، مجتبي زارع شولي، مهدي کريميان ،مارتين رائول ،محمد اتحاد،صبري، منصور تنهايي و کوهنورد ديده مي شوند. بايد ديد کدام بازيکن جذب اين تيم مي شود.

سابقه جدال هاي رسانه اي ستارزارع و جعفري شايد باعث شود تا اين بازيکن نتواند فجري شود.تمرينات فجر قرار بود از امروز آغاز شود اما احتمالا با توجه به اعلام ليست مازاد و کمبود بازيکن از دوشنبه کار را شروع کنند.