زمان : 20 Khordad 1391 - 17:28
شناسه : 52481
بازدید : 2453
مديركل دفتر امور اجتماعي استانداري از حوزه ترافيك شهرداري يزد  بازديد كرد مديركل دفتر امور اجتماعي استانداري از حوزه ترافيك شهرداري يزد بازديد كرد هماهنگي ونزديكي زيرساختهاي حمل ونقل و ارتباط اجرائي طرحهاي ترافيكي با امور اجتماعي و حقوق عمومي مردم، از عمده موارد مطرح شده در بازديد سعيد عبداللهي از حوزه ترافيك شهرداري يزد بود .

 مدير كل دفتر امور اجتماعي استانداري يزد در بازديد از حوزه معاونت حمل ونقل و ترافيك شهرداري يزد با اشاره به نيازمنديهاي شهري،زيرساختهاي حمل ونقل و ترافيك شهري وارتباط اجرائي طرحهاي ترافيكي را به امور اجتماعي و حقوق عمومي مردم نزديك دانست.

سعيد عبداللهي همچنين در اين بازديد به همراه چند نفر از كارشناسان دفتر امور اجتماعي استانداري از مركز كنترل هوشمند ترافيك شهر يزد كه در مرحله بهره برداري آزمايشي مي باشد ديدن كرد.

 گفتني است معاون حمل ونقل و ترافيك شهرداري يزد با ارائه گزارشي از فعاليتهاي در دست اقدام اين حوزه از اصلاح تقاطع هاي شهري مانند فضاي سبز و ميدان پايانه، مكانيزه كردن پلهاي عابرپياده و مديريت كنترل هوشمند در يزد خبرداد.

 علاوه بر اين رئيس اداره ارزشيابي شهرداري يزد هم در اين بازديد با اشاره به ضرورتهاي لازم در امور ترافيكي ، بخش عمده درخواستهاي عمومي مردم از شهرداري را مربوط به امور ترافيكي ومسائل ايمني تردد و حمل ونقل معرفي كرد.