زمان : 17 Khordad 1391 - 22:58
شناسه : 52344
بازدید : 3028
امام جمعه ابرکوه:ماه رجب را غنیمت بشمارید امام جمعه ابرکوه:ماه رجب را غنیمت بشمارید

ابرکوه میر عظیم سرپرستی یزدفردا :امام جمعه ابرکوه با بیان فضائل ماه رجب از مردم خواست که فرصت های این ماه را غنیمت شمارند و به راحتی از دست ندهند.

حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در جمع خواهران معتکف در مسجد 14 معصوم ابرکوه با بیان این که در ماه رجب ، رجبیون بر سر سفره نعمت اللهی نشسته اند اظهار داشت: سعادت از آن کسانی است که فرصتهای این ماه شریف را مغنتم بشمارند و با محاسبه و مراقبه نسبت به اعمال و رفتار خود زمینه تزکیه نفس برای ورود به ماه ضیافه الله را فراهم کنند

وی افزود: یکی از راهکارهای نیل به این هدف قدسی، بزرگداشت این ایام با انجام اعتکاف رجبیه است که شما از این فرصت استفاده کردید.

حسینی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: شما همزمان با روزهای 13 و 14 رجب که حضرت فاطمه بنت اسد در خانه خدا و کعبه تا سه روز با مولود مسعودش میهمان خدا بود سه روز میهمان خدا شدید.

 وی افزود:حال که مورد عنایت خاص حضرت رب العالمین قرار گرفته اید باید به این مهم توجه کنید که فرصت اندوخته سازی معنوی برایتان فراهم شده است  و باید این اندوخته را از شر شیطان و گناهان در امان دارید تا همواره خدای متعال به شما نظر عنایت داشته باشد.