زمان : 17 Khordad 1391 - 19:33
شناسه : 52333
بازدید : 4762
زمون های سراسری سنجش مهارت بخش های اقتصادی برگزار می شود زمون های سراسری سنجش مهارت بخش های اقتصادی برگزار می شود یزدفردا "مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد : آزمون های سنجش مهارت بخش های اقتصادی اعم از صنعت ساختمان و قالیبافی همزمان با سراسر کشور روز پنج شنبه 18 خرداد ماه برگزار می گردد .

یزدفردا "مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد : آزمون های سنجش مهارت بخش های اقتصادی اعم از صنعت ساختمان و قالیبافی همزمان با سراسر کشور روز پنج شنبه 18 خرداد ماه برگزار می گردد .

حبیب الله کارگر با اعلام این خبر گفت : در راستاي برنامه هاي عملياتي اصلاح و بهبود روش ها ، از سال گذشته  آزمون هاي سنجش مهارت به صورت هماهنگ و سراسري در كشور برگزار مي شود كه در همين راستا روز پنج شنبه مورخ 18 خرداد ماه شاهد برگزاري دو گروه از اين آزمون ها شامل آزمون سنجش مهارت و صلاحيت حرفه اي در حوزه هاي صنعت ساختمان و قالیبافی خواهيم بود .

وی ادامه داد : روز جمعه مورخ 19 خرداد ماه نیز آزمون كتبي سنجش مهارت پايان دوره كارآموزان آموزش فني و حرفه اي در مراكز آموزشي دولتي و آموزشگاه هاي آزاد برگزار مي شود .

 مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان این آزمون ها را در راستای تفاهم نامه با مرکز ملی فرش ایران و ادارات کل بازرگانی اعلام کرد .

کارگر با بیان اینکه در مجموع روز های پنج شنبه و جمعه 4 هزار و 341 نفر در آزمون های سنجش مهارت شرکت می کنند ابراز کرد : هجدهم خرداد ماه 159 نفر در آزمون قالیبافی و 81  نفر در آزمون های صنعت ساختمان به رقابت خواهند پرداخت .

وی تعداد شرکت کنندگان در آزمون های پایان دوره مراکز و آموزشگاه های آزاد را 4 هزار و 101 کارآموز اعلام کرد و افزود : 2 هزار و 271 نفر از شرکت کنندگان را برادران و یک هزار و 830 نفر از آنها را خواهران تشکیل می دهند .

وی عنوان کرد : آزمون های سنجش مهارت در 10 حوزه امتحانی برگزار می شود .

کارگر خاطر نشان کرد : داوطلبان شركت در آزمون هاي سنجش مهارت بخش هاي اقتصادي صنعت ساختمان ، صنايع دستي ، قالیبافی و نانوایی  براي دريافت كارت ورود به جلسه خود به نشاني اينترنتي http://advari.irantvto.ir و هم چنين شركت كنندگان در آزمون پايان دوره هاي آموزش فني و حرفه اي بخش هاي دولتي و خصوصي كه روز جمعه 19 خرداد برگزار مي شود ، به نشاني اينترنتي  http://azmoon.portaltvto.irمراجعه نموده و از طريق وارد نمودن مشخصات فردي شامل نام ، نام خانوادگي ، شماره شناسنامه و كد ملي و يا شماره پرونده و شناسه پرداخت كارت اعتباري كه قبلا از طريق آن ثبت نام کرده اند ، نسبت به دريافت كارت خود به صورت اينترنتي اقدام نمايند .

وی آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسه در این آزمون ها را تا ساعت 24 روز چهارشنبه 17 خرداد ماه عنوان کرد .