زمان : 17 Khordad 1391 - 02:12
شناسه : 52312
بازدید : 1690
کفاشيان:کار تيم ملي نبايد به اما و اگر بيفتد کفاشيان:کار تيم ملي نبايد به اما و اگر بيفتد رئيس فدراسيون فوتبال گفت: کار تيم ملي نبايد به اما و اگر بيفتد.

علي کفاشيان امروز در حاشيه مجمع هيات فوتبال استان خراسان رضوي در جمع خبرنگاران افزود: اولويت اول فدراسيون صعود تيم ملي به جام‌جهاني است که خوشبختانه در گام اول نتيجه خوبي گرفته‌ايم و اميدوارم در ادامه راه نيز اين روند ادامه پيدا کند.

 وي گفت : تيم ملي بايد تلاش کند که امتيازات کامل را کسب کند تا کار براي صعود به جام جهاني فوتبال به اما و اگر نيفتد.کفاشيان در مورد مجمع فدراسيون فوتبال نيز عنوان کرد: مجمع فدراسيون اواخر تير ماه و يا اوايل مرداد ماه برگزار خواهد شد که علاوه بر گزارش حسابرسي و مالي انتخاب برخي اعضاي فدراسيون نيز در دستور کار است.

 رئيس فدراسيون فوتبال در پاسخ به سوالي در مورد وضعيت تيم ملي فوتسال کشورمان اظهار داشت: متاسفانه تيم ملي از حاشيه‌ها ضربه خورد و اتفاقات هفته پاياني ليگ‌برتر فوتسال نيز در اين خصوص بي‌تاثير نبوده است.وي افزود: دخالت‌هاي بي‌جايي نيز در اين موضوع صورت گرفته که از چشم فدراسيون دور نمانده است.

 رييس فدراسيون فوتبال تصريح کرد: بايد فضاي فوتسال را سالم کنيم و باشگاه‌هاي ليگ‌برتري بايد در اين مسير دست به دست هم بدهند تا تيم ملي قوي‌تري داشته باشيم.

 کفاشيان در مورد وضعيت کادر فني تيم ملي فوتسال به خبرنگاران گفت: بعد از جلسه با کميته فوتسال در اين رابطه تصميم‌گيري مي‌شود و هر اتفاقي ممکن است بيفتد و حتي شايد کادر فني تيم ملي باقي بماند و فقط تقويت شود.

 وي در پاسخ به سوالي در مورد احتمال بازگشت حسين شمس به تيم ملي عنوان کرد: روي اشخاص بحث نکرديم و فعلا منتظر جلسه با کميته فوتسال هستم.

 رئيس فدراسيون فوتبال همچنين در خصوص وضعيت اسپانسر تيم ملي فوتبال اظهار داشت: هنوز در اين مورد به نتيجه نرسيديم و قرارداد مشخصي منعقد نشده است.

 رييس فدراسيون فوتبال در پاسخ به سوالي در مورد مجوز حرفه‌اي باشگاه‌ها گفت: اگر ما استانداردهاي لازم را رعايت نکنيم سهميه‌ باشگاه‌ها در ليگ قهرمان آسيا کاهش پيدا مي‌کند و به همين دليل در اين مورد سخت‌گيري خواهيم کرد مگر اينکه AFC حاضر به تفاهم باشد.

 وي تاکيد کرد: باشگاه‌هاي فاقد استاندارد بايد حذف شوند و هيچ اصراري نداريم که تمام باشگاه‌ها در ليگ‌برتر حاضر باشند.رئيس فدراسيون فوتبال همچنين گفت: ليگ‌برتر 93 - 92 با 16 تيم برگزار خواهد شد يعني از ليگ‌‎برتر سال آينده چهار تيم سقوط کرده و دو تيم ليگ دسته اولي نيز به ليگ‌برتر راه خواهند يافت؛ همچنين تعداد تيم‌هاي ليگ دسته اول به مرور کاهش پيدا خواهد کرد.

 کفاشيان خاطرنشان کرد: باشگاه‌هاي بدهکار بايد رضايت شاکيان خود را جلب کنند و در صورتي که اين تفاهم انجام نشود، فدراسيون ورود پيدا خواهد کرد.

 وي از حمايت کامل وزارت ورزش و جوانان از فدراسيون فوتبال خبر داد و گفت: وزير ورزش قول همکاري کامل و همچنين تامين هزينه‌هاي فدراسيون را داده و مطمئن باشيد براي آن‌ها شخص مهم نيست بلکه موفقيت فوتبال و راهيابي به جام جهاني اهميت دارد.

 رييس فدراسيون فوتبال از اجراي طرح منشور اخلاقي خبر داد و افزود: قانون سقف قرارداد طبق نظر سازمان ليگ در فصل آينده اجرا مي‌شود.