زمان : 16 Khordad 1391 - 23:52
شناسه : 52299
بازدید : 1764
بيک‌زاده به استقلال پيوست بيک‌زاده به استقلال پيوست هافبک فصل گذشته تيم فوتبال سپاهان به استقلال پيوست.

هاشم بيک زاده با حضور در باشگاه استقلال و پس از مذاکره با علي اميري معاون باشگاه استقلال با اين تيم قرارداد يک ساله امضا کرد.

اين بازيکن در شرايطي امروز در باشگاه استقلال حاضر شد و با اين تيم به توافق رسيد که علي فتح الله زاده مديرعامل اين باشگاه از سمت خود استعفا کرده است.

بيک زاده سابقه بازي در استقلال را دارد و بار ديگر به جمع آبي پوشان بازگشت. قرار داد وي احتمالا امروز در هيئت فوتبال ثبت مي شود.
   هاشم بيک زاده در خصوص بازگشتش به استقلال گفت: بعد از جدايي ام از استقلال چند بار تصميم به بازگشت داشتم اما شرايط مهيا نشد تا اينکه امير قلعه نويي بار ديگر به اين تيم بازگشت و من هم اول به خاطر امير قلعه نويي و دوم به خاطر علاقه ام به اين تيم با باشگاه به توافق رسيدم.

وي افزود: به استقلال بازگشتم تا دوباره با اين تيم قهرمان شوم. در اين دوسالي هم که سپاهان قهرمان شده استقلال مستحق قهرماني بود اما ما بازگشتيم تا دوباره قهرماني به استقلال برسد. مي خواهيم امسال دل هواداران را شاد کنيم.

بيک زاده در خصوص اينکه توقعات از استقلال بيشتر از سال هاي گذشته است، عنوان کرد: وقتي تيم مربي بزرگي مثل قلعه نويي دارد بايد توقعات هم از تيم بيشتر باشد. قلعه نويي سابقه خوبي دارد و مي تواند اين تيم را قهرمان کند.