زمان : 15 Khordad 1391 - 19:31
شناسه : 52245
بازدید : 3546
راه اندازی اولین سایت ستاد مردمی عفاف و حجاب کشور در یزد راه اندازی اولین سایت ستاد مردمی عفاف و حجاب کشور در یزد

یزدفردا:هم زمان با هفته زن اولین سایت ستاد مردمی عفاف و حجاب کشور در یزد راه اندازی شد.
سخنگوی ستاد مردمی عفاف و حجاب یزد با اعلام این خبر از رونمایی این سایت توسط مسئولین استان در آینده ای نزدیک خبر داد و افزود ارائه فعالیتهای ستاد و همچنین ثبت نام و عضویت در ستاد از جمله کاربردهای این سایت می باشد.
ناهید یاوری همچنین افزود کسانی که نسبت به مسئله حجاب در جامعه دغدغه دارنند و طرح و ایده ای برای حل  این مشکل دارنند میتوانند ضمن مراجعه به این سایت به آدرس ستاد حجاب یزد  ما را در این زمینه یاری نمایند. وی در ادامه خواستار کمک همه اقشار جامعه در این زمینه شد و افزود معضل بد حجابی در جامعه نتیجه چندین دهه سال تلاش شبانه روزی  دشمنان هست که باید با یک برنامه حساب شده و منسجم با این موضوع برخورد کرد و سیاست کلی ستاد در این زمینه اجرای طرحهای عملی است که میتواند برفضای جامعه تاثیر داشته باشد.
اجرای طرح موفق عفاف و حجاب مسجد جامع یزد ، ایده طرح ثبت ملی چادربعنوان نماد ملی زنان ایران  به دست رئیس جمهور، برگزاری اولین غرفه حجاب و کودک در باغ دولت آباد یزد و پیگیری تاسیس بزرگترین پژوهشکده عفاف و حجاب خاورمیانه در یزد  از جمله فعالیتهای ستاد مردمی عفاف و حجاب یزد در چند ماهه اخیر می باشد.