زمان : 14 Khordad 1391 - 03:54
شناسه : 52184
بازدید : 3800
امام جمعه ابركوه:امام خمینی (ره) الگوی منحصر به فرد اخلاقی و عملی بود امام جمعه ابركوه:امام خمینی (ره) الگوی منحصر به فرد اخلاقی و عملی بود

یزد- امام جمعه ابركوه گفت : امام خمینی (ره) پس از انبیاء و معصومین،شاخص ترین چهره قهرمان جهاد و مبارزه با قدرتهای شیطانی در جهت حاكمیت بخشیدن به موازین قسط و عدل توحیدی الگوئی منحصر به فرد اخلاقی و عملی بود.
    امام خمینی (ره) الگوی منحصر به فرد اخلاقی و عملی بود

 حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم حسینی درخطبه های نماز جمعه اظهار داشت: بنیانگزار جمهوری اسلامی ایران فروغ تابناكی بود كه روشنگر افكار و اندیشه های پاك صدها میلیون مسلمان عاشق و پاكباخته بود.

وی گفت : امام خمینی (ره) تمام عمر پربركت خود را در راه اسلام سپری كرد و همه وجود خود را وقف احیا و حاكمیت اسلام ناب محمدی (ص) كرد.

وی ادامه داد: او پیشوای بزرگ انقلابی شد كه نماد عزم و اراده ملی در استقلال طلبی و آزادی خواهی و ظلم ستیزی بود.

امام جمعه ابركوه تصریح كرد: فریاد حق طلبی امام (ره) پتكی كوبنده بر فرق باطل شد و صاحبان مثلث زرو زور و تزویر كه ناله حق طلبان و ستم دیدگان را درحلقومشان خفه كرده بودند بر سرجایشان نشاند و نقاب ظلم و استبداد را از هم درید و رهائی و آزادی امت اسلامی را بشارت داد.

وی گفت: پس از رحلت ملكوتی حضرت امام (ره) مجلس خبرگان رهبری با انتخاب شایسته حضرت آیت الله خامنه ای برای رهبری نظام ، تمام توطئه های دشمنان را به یاس مبدل كرد و امید را در دل امت جهان اسلام انداخت.

حسینی به نشست گروه 1+5 در بغداد اشاره كرد و افزود: این گفتگوها نا تمام ماند و به دور بعدی در تاریخ 29و 30 خرداد در مسكو منتهی شد.

وی گفت: مواضع غرب در قبال گفتگو با ایران معلوم بود كه براساس سیاست شیطانی آمریكائی است كه با نگاه تاكنیكی انجام گرفت .

خطیب جمعه ابركوه بابیان اینكه نتایج مذاكرات برای مانتیجه فوری نیست گفت : چون این مذاكرات فرایند ده ساله دارد اما نتیجه عینی آن ابراز حسن نیت ایران اسلامی است كه به صورت شفاف درصدد غنی سازی اورانیوم با اهداف غیرنظامی است