زمان : 13 Khordad 1391 - 00:07
شناسه : 52122
بازدید : 1937
 ژاپن با برتري برابر تايلند قهرماني آسيا شد ژاپن با برتري برابر تايلند قهرماني آسيا شد تيم فوتسال ژاپن با برتري برابر تايلند در ديدار فينال مسابقات قهرماني آسيا براي دومين بار عنوان قهرماني را کسب کرد.

 تيم‌هاي فوتسال ژاپن و تايلند در فينال دوزادهمين دوره مسابقات قهرماني آسيا عصر امروز از ساعت 19:30 به وقت محلي در سالن الوصل امارات برگزار شد که در پايان چشم‌بادامي‌ها توانستند با نتيجه 6 بر يک به برتري دست يابند و براي دومين بار عنوان قهرماني قاره کهن را کسب کنند.

دو تيم در ابتدا به ارزيابي يکديگر پرداختند و بازي پاياپايي را به نمايش گذاشتند تا اينکه در نيمه دوم ژاپن با نتيجه 3 بر يک پيش افتاد و از اين به بعد بود که تايلندي‌ها براي بازگشت به بازي 5 نفره حمله کردند و همين امر باعث شد تا چشم‌بادامي‌ها 3 گل در اين موقعيت بزنند و با برتري پرگل 6 بر يک برابر تايلند به پيروزي برسند و عنوان قهرماني دوازدهمين دوره مسابقات را از آن خود کنند.

پيش از اين و در ديدار رده‌بندي دو تيم ايران و استراليا به مصاف يکديگر رفتند که در پايان شاگردان علي صانعي توانستند با نتيجه 4 بر صفر به برتري دست يابند و به مقام سومي رقابت‌ها برسند. ايران در يازده دوره گذشته 10 عنوان قهرماني را کسب کرده بود و ژاپن تنها در سال 2006 به اين مقام رسيده بود.