زمان : 11 Khordad 1391 - 01:34
شناسه : 52046
بازدید : 2797
ارتقاء دانش و تخصص خبرنگاران و اصحاب رسانه استان معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد تاكيد كرد؛ ارتقاء دانش و تخصص خبرنگاران و اصحاب رسانه استان

یزدفردا :معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد بر ارتقاء دانش و تخصص خبرنگاران و اصحاب رسانه استان تاكيد كرد.

" غلامحسين دشتي" روز سه شنبه، در دومين نشست شوراي اطلاع رساني استان يزد در سال جاري با اشاره به رسالت و كاركرد شوراي اطلاع رساني استانها، سياستگزاري جامع و كامل تبليغ و اطلاع رساني در حوزه هاي مختلف سياسي، اجتماعي، فرهنگي و... به منظور هم افزايي رسانه ها و نهادهاي مربوطه، توسط دبيرخانه شوراي اطلاع رساني استان يزد را خواستار شد.

وي حوزه تبليغ و اطلاع رساني را نيازمند مديريت بر محتواي تبليغات و تعريف نظام حقوقي تبليغ دانست و تصريح كرد: با برنامه ريزي دقيق و جامع مي توان در عرصه هاي گوناگون اطلاع رساني گام هاي موثري برداشت.

معاون استاندار با اشاره به نزديك شدن ايام ارتحال حضرت امام خميني(ره) و سالروز قيام 15 خرداد خاطرنشان ساخت: رمز تداوم انقلاب اسلامي ايران؛ مردمي بودن و پايبندي آنان به عقائد اسلامي و پيروي از ولايت در جامعه اسلامي است.

رئيس شوراي اطلاع رساني استان بر ضرورت ترويج انديشه هاي ناب حضرت امام خميني (ره) از جمله شكل گيري نهضت جهاني اسلام،وحدت در بين خواص و عموم جامعه، استقلال و خودكفايي در حوزه هاي سياسي، اقتصادي، فرهنگي و علمي، اعتماد به نفس و توكل بر خدا، توجه به جوانان و دفاع از هويت اسلامي و ايراني كشور توسط رسانه ها در مناسبت هاي پيش رو تاكيد كرد.

دبير شوراي اطلاع رساني استان نيز در اين نشست با اشاره به اجراي مصوبات جلسات پيشين ، به تهيه و تنظيم تقويم مناسبت هاي مذهبي،انقلابي و ملي و همچنين حضور اساتيد و صاحبنظران عرصه رسانه در نشست هاي شوراي اطلاع رساني استان اشاره كرد و گفت:  دومين نشست آموزشي مديران و كارشناسان روابط عموميهاي استان در شهرستان تفت برگزار مي شود.

"سيد عبدالمجيد قائم محمدي" در ادامه تصريح كرد: برنامه ريزي و انجام كليه امور بايد بر مبناي نيازسنجي و ارزيابي صورت گرفته تا تاثير آن ماندگار شود.

وي خواستار نقش آفريني هرچه بيشتر رسانه ها در ترويج و اشاعه افكار حضرت امام خميني (ره) در جامعه شد.

همچنين در اين نشست محمود رضا مرتضوي از اساتيد علوم ارتباطات به بيان مطالبي پيرامون ابزار اطلاع رساني، محتوا و اهميت آن در رسانه، شناخت و رضايتمندي مخاطب، قابليت ها و محدوديت هاي رسانه و... پرداخت.