زمان : 10 Khordad 1391 - 18:33
شناسه : 52025
بازدید : 4444
پروژه احداث زندان جديد طبس به زودي آغاز مي شود.    مديركل زندان هاي استان يزد خبر داد: پروژه احداث زندان جديد طبس به زودي آغاز مي شود. پروژه احداث زندان جديد طبس در محدوده خارج از شهر با مساحت 6 هزار مترمربع، یکی از مصوبات دور دوم سفر ریاست جمهوری به استان یزد است.

طبس- سیدابوالفضل حقانی: مديركل زندان هاي استان يزد سفر به شهرستان طبس ضمن بازدید از زندان فعلی این شهرستان، از آغاز پروژه احداث زندان جديد طبس و انتقال ندامتگاه فعلي به اين محل در آينده نزديك خبر داد.

"سید حشمت الله حیات الغیب" مدیرکل زندان های استان یزد به اتفاق "عزيز بهزادي" فرماندار طبس و "محمد رضا حمامي شهري" رييس زندان طبس ،روز گذشته از پروژه زندان بازدید كرد و در جلسه ای موضوع احداث اين زندان مورد بررسي قرار گرفت.

http://www.yazdfarda.com/media/news_gal/file_3111.jpeg

یکی از مصوبات دور دوم سفر ریاست جمهوری انتقال زندان طبس به بیرون از شهر است که حیات الغیب از آغاز قريب الوقوع آن خبر داد و گفت: برای این طرح، اعتباری بالغ بر سه میلیارد ریال پیش بینی شده است که در پروسه ای 18 ماهه انجام خواهد شد.

موضوع اجراي پروژه احداث زندان جديد طبس در محدوده خارج از شهر با مساحت  6 هزار متر مربع و 250  نفره با حضور مدیرکل زندان های استان یزد و فرماندار طبس بررسي شد.