زمان : 10 Khordad 1391 - 17:41
شناسه : 52006
بازدید : 2472
اولین مدرسه حجاب در یزد راه اندازی می شود اولین مدرسه حجاب در یزد راه اندازی می شود سخنگوی ستاد مردمی عفاف و حجاب یزد گفت: به منظور فرهنگ سازی در امر حجاب برای نخستین بار در كشور مدرسه حجاب ویژه مهدهای كودك استان یزد دایر می شود.

اعظم السادات میرجلیلی_ خبرنگار یزدفردا، ناهید یاوری افزود: هدف از تاسیس چنین مدرسه ای نهادینه كردن فرهنگ حجاب از كودكی می باشد كه قطعا با برنامه های جذاب و هنری نه تنها بر روی كودكان بلكه میتواند بر روی والدین آنها هم موثر باشد.

وی همچنین از اجرای بخش هایی از این طرح در غرفه حجاب و كودك باغ دولت آباد در ایام نوروز اشاره كرد و افزود: این طرح با استقبال گسترده مسافران مواجه شده بود كه تصمیم گرفتیم با برنامه ریزی و امكانات بهتر به صورت مدرسه دائمی حجاب اجرایی كنیم.

سخنگوی ستاد مردمی عفاف و حجاب یزد اجرای این طرح را در راستای تاسیس بزرگترین پژوهشكده عفاف و حجاب خاورمیانه در یزد نام برد و خواستار ورود نیروهای مردمی و كمك به نهادهای فرهنگی برای نهادینه كردن فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه شد.

وی در پایان گفت: اجرای طرح عفاف و حجاب مسجد جامع یزد، ایده ثبت چادر بعنوان نماد ملی زنان ایرانی و انجام آن توسط رئیس جمهور، راه اندازی اولین سایت ستاد مردمی عفاف و حجاب كشوراز جمله فعالیتهای ستاد مردمی عفاف و حجاب یزد می باشد.