زمان : 10 Khordad 1391 - 17:43
شناسه : 51996
بازدید : 2500
برگزاری همایش تازه های رادیو لوژی و کارگاه آموزش و پرورش تفکر خلاق در دانشگاه آزاد اسلامی یزد برگزاری همایش تازه های رادیو لوژی و کارگاه آموزش و پرورش تفکر خلاق در دانشگاه آزاد اسلامی یزد به همت دانشکده پزشکی علی ابن ابیطالب (ع) دانشگاه آزاد اسلامی یزد همایش تازه های رادیو لوژی و کارگاه آموزش و پرورش تفکر خلاق در سالن آمفی تئاتر ساختمان تحصیلات تکمیلی دکتر علی سلطانی برگزار شد.

 این مراسم با حضور مسئولین اساتید دانشکده علی ابن ابیطالب (ع) واحد یزد ، تعدادی از متخصصان و اساتید بیمارستان شهدای کارگر و بیمارستان مرحوم شاه ولی واحد یزد و با استقبال پرشور دانشجویان رشته های پزشکی و پرستاری این دانشکده برگزار گردید.

دکتر میرحسینی مسئول دفتر مطالعه و توسعه آموزشی پزشکی دانشکده علی ابن ابیطالب (ع) گفت : در همایش تازه های رادیولوژی دکتر علی شیرخدا از اساتید دانشکده پزشکی و دارای مرتبه علمی استادی در بخش رادیولوژی تشخیص و تصویر برداری مولکولی از دانشگاه اوکلند ایالات متحده ، با ارائه تازه ترین تجربیات و پیشرفتهای علمی در این زمینه به ایراد سخنرانی پرداخت که با استقبال فراوان متخصصان و دانشجویان رشته های مختلف پزشکی به خصوص رادیولوژی مواجه شد.

وی ادامه داد : همچنین کارگاه آموزش و پرورش تفکر خلاق با تدریس دکتر رضا خانی مدرس دانشگاه و دکترای زبان انگلیسی با هدف آشنایی با اساتید و دانشجویان با روشهای جدید خلاقیت در آموزش به ویژه آموزش زبان انگلیسی برگزار شد.

دکتر پورحسینی تصریح نمود : کارگاه Reflective and creative Educotion : strategies for success با ارائه جدیدترین مبانی روانشناسی آموزش برای اعضای هیأت علمی و دانشجویان علاقه مند رشته های پزشکی و پرستاری جهت آشنایی با روشهای نوین آموزشی با موضوعات مختلف تشکیل و به سوالات دانشجویان در این زمینه از سوی مدیر این دوره پاسخ داده شد