زمان : 10 Khordad 1391 - 10:21
شناسه : 51989
بازدید : 2277
آغازعملیات محوطه سازی کمپینگ گردشگری روستای بندرآباد آغازعملیات محوطه سازی کمپینگ گردشگری روستای بندرآباد

یزدفردا - معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان یزد از اختصاص مبلغ 500 میلیون ریال به منظور محوطه سازی کمپینگ گردشگری روستای بندرآباد خبر داد.

به گزارش روابط عمومی،"محمدیارمند"اظهار داشت:این کمپینگ گردشگری در روستای بندرآبادازتوابع بخش مرکزی شهرستان صدوق قرار داردکه با اعتبار 500 میلیون ریال در سال 89 کار ساخت آن آغاز شد.

وی افزود :روستای بندرآبادبا وجود ظرفیت های فراوان در امر گردشگری و برخورداری از آثار تاریخی فراوان که مهمترین آن را می توان مجموعه سلطان بندرآبادنامید بدلیل کمبود فضای اقامت و تفریحی ،آن گونه که شایسته است گردشگر پذیر نیست .بنابراین ایجاد چنین فضایی نقش موثری در جذب گردشگر به این منطقه دارد.

یار مند ادامه داد:اعتبار ذکر شده تنها به منظور ساخت آلاچیق اختصاص یافته و در سال جاری نیز مبلغ 500میلیون ریال به منظور ساماندهی ومحوطه سازی اختصاص یافته است .

این مقام مسئول یادآورشد:دهستان رستاق به عنوان یکی از مناطق پایلوت هدف گردشگری در کشور ونیز وجودآثارتاریخی ارزشمندی همچون مجموعه سلطان بندرآباد سالانه پذیرای علاقمندان زیادی به آثار تاریخی میباشدکه امیدواریم با احداث این مجموعه نقش موثرتری در جذب گردشگر داشته باشیم.