زمان : 09 Khordad 1391 - 21:31
شناسه : 51976
بازدید : 2452
گرامیداشت امام راحل ارج نهادن به ارزش ها است/برای معرفی امام به جهانیان تلاش کنیم فرماندار ابرکوه: گرامیداشت امام راحل ارج نهادن به ارزش ها است/برای معرفی امام به جهانیان تلاش کنیم

ابرکوه- رحیم میرعظیم سرپرستی یزد فردا:فرماندار ابرکوه گرامیداشت یاد و افکار امام راحل را ارج نهادن به ارزش های دینی و معنوی ذکر کرد.

اسماعیل برزگرزاده در جلسه هماهنگی مراسم سالگرد امام راحل اظهار داشت:اگر همه ساله و همه روزه از امام راحل یاد می کنیم و در مراسم سالگرد آن عزیز تمام تلاش خود را به کار می گیریم و تمام سعی خود را برای هدایت مردم به این سمت را به کار می گیریم به لحاظ پاسداشت ارزش ها و علم و دیانت است.

وی افزود:علت این مسئله نیز این است که شخصیت امام شخصیتی الهی است و ایشان در زمانی برای ایجاد نهضت اسلامی تلاش کردند که هیچ کس چنین نهضتی را باور نمی کرد و به گفته دشمنان این زمین لرزه با بزرگواری امام ایجاد شد.

برزگرزاده یادآور شد:حرکت شجاعانه امام راحل نظرجهانیان را به شرع مقدس اسلام که پایگاه آن در ایران بود جلب کرد  و لحظه به لحظه زندگی ایشان چه قبل چه بعد از مبارزات باید برای ما درس آموز باشد.

وی افزود:سال ها است که از عمر حوزه های علمیه می گذرد و تنها یک نفر چون امام راحل توانست این کار را به انجام برساند و اگر امروز نامی از اسلام و شیعه است و از اطراف و اکناف ندای اسلام بلند شده است تنها به برکت وجود امام راحل و رهبری های داعیانه رهبری است.