زمان : 09 Khordad 1391 - 19:01
شناسه : 51963
بازدید : 4540
انتقاد شديد مديرعامل تراکتورسازي از قلعه‌نويي انتقاد شديد مديرعامل تراکتورسازي از قلعه‌نويي مديرعامل باشگاه تراکتورسازي ضمن انتقاد شديد از رفتار قلعه نويي و پيوستن او به تيم فوتبال استقلال گفت: دو گزينه داخلي و سه گزينه خارجي را براي هدايت تيم فوتبال تراکتورسازي در نظر داريم که علي دايي هم يکي از آنهاست اما هنوز پاسخي به ما نداده است.

یزدفردا :مديرعامل باشگاه تراکتورسازي ضمن انتقاد شديد از رفتار قلعه نويي و پيوستن او به تيم فوتبال استقلال گفت: دو گزينه داخلي و سه گزينه خارجي را براي هدايت تيم فوتبال تراکتورسازي در نظر داريم که علي دايي هم يکي از آنهاست اما هنوز پاسخي به ما نداده است.

محمد حسين جعفري در گفتگو با مهر، در خصوص جدايي قلعه نويي از تيم تراکتورسازي و آخرين وضعيت اين تيم ضمن بيان مطلب فوق گفت: ما تقريبا قبل از عيد مي دانستيم که قلعه نويي فصل آينده ديگر در تراکتورسازي نخواهد ماند. قلعه نويي قراردادش با باشگاه تراکتورسازي تمام شده بود. اگر قلعه نويي رفتار حرفه اي داشت مي گفت قرارداد من تمام شده و بايد در خصوص تمديد قراردادم فکر کنم.

وي در همين خصوص افزود: اما قلعه نويي به ما و همچنين در رسانه ها گفت که اولويت من براي فصل آينده تراکتورسازي است و به خاطر هواداران در تبريز مي مانم و حتي قراردادم را سفيد امضا مي کنم. در واقع قلعه نويي حرفهايي که زد با حرف دلش يکي نبود. من فکر مي کنم مشکلات مالي باشگاه تراکتورسازي دليل اصلي رفتن قلعه نويي نبود. مگر فتح الله زاده در تلويزيون اعلام نکرد که خود باشگاه استقلال 11 ميليارد تومان بدهي دارد؟

مدير عامل باشگاه تراکتورسازي تاکيد کرد: يکي از هواداران به من گفت: " اگر قلعه نويي خيلي راحت مي گفت من با اتمام قراردادم مي روم و آن حرفها را در خصوص ماندنش مطرح نمي کرد، همانطور که روز اول 7 يا 8 هزار نفر براي استقبال او به فرودگاه رفتند، هنگام رفتنش از تبريز نيز با 20 هزار نفر براي بدرقه او به فرودگاه مي رفتيم".

جعفري خاطر نشان کرد: ما حتي تا دوشنبه نيز منتظر حضور قلعه نويي بوديم اما به يکباره شنيديم که وي با استقلال به توافق رسيده است. در حال حاضر نيز ما دو گزينه داخلي و سه خارجي را براي هدايت تيم فوتبال تراکتورسازي در فصل آينده رقابتهاي ليگ برتر در نظر گرفته ايم که تاپ مولر نيز يکي از اين گزينه هاست.

وي افزود: ما با برخي از اين گزينه ها مذاکراتي انجام داده ايم اما در مجموع شانس گزينه مربي خارجي براي هدايت تيم تراکتورسازي از داخلي بيشتر است.

مديرعامل باشگاه تراکتورسازي در خصوص حضور دايي به عنوان سرمربي تيم فوتبال تراکتورسازي گفت: همکاران من با نماينده دايي مذاکراتي را انجام دادند چون دايي در حال حاضر مسافرت است. هنوز نماينده دايي پاسخي به ما نداده و منتظريم تا دو روز آينده خود من به طور مستقيم با وي مذاکره کنم. بنابراين صحبتهايي که در برخي از رسانه ها مبني بر اينکه دايي به درخواست ما پاسخ منفي داده است، مطرح مي شود به هيچ وجه صحت ندارد.

وي در خصوص برنامه باشگاه تراکتورسازي در فصل نقل و انتقالات اظهار داشت: ما روز سه شنبه با سه بازيکن خارجي قرارداد مي بنديم و قصد داريم ضمن حفظ استخوانبندي و اسکلت تيم تا پايان هفته آينده 7 بازيکن داخلي نيز جذب کنيم، در واقع مي خواهيم از تمام ظرفيتهاي خود در فصل نقل و انتقالات استفاده کنيم.