زمان : 09 Khordad 1391 - 17:25
شناسه : 51954
بازدید : 2566
نشست صمیمی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان با جمعی از قاریان و فعالین قرآنی یزد برگزار شد نشست صمیمی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان با جمعی از قاریان و فعالین قرآنی یزد برگزار شد با حضور مدیر کل اوقاف و امور خیریه ، مسئول امور فرهنگی اوقاف استان و سرپرست اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد نشست صمیمی با جمعی از قاریان و فعالین قرآنی یزد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد، حجت الاسلام و المسلمین محمد مهدی حاتمی در این نشست با اشاره به هم اندیشی با اهالی قرآن در راه اعتلاء و ترویج قرآن و فرهنگ قرآنی اظهار داشت: روحیه مطالبه گری می تواند در پیشبرد اهداف قرآنی موثر باشد.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان یزد بی نظیر بودن اجرای مسابقات سراسری قرآن کریم در سال 89 در یزد را یادآور شد و افزود: این اداره با راه اندازی 30 مرکز فرهنگی قرآنی در کنار امامزادگان وبقاع متبرکه کار مهمی را آغاز کرده که این امر مشارکت وهمراهی اساتید ،فعالین و پیشکسوتان قرآنی را طلب می کند.
حاتمی با اشاره به استعداد و پتانسیل بالای استان یزد در زمینه قرآنی تاکید کرد: ارتباط مستمر در طول سال با قاریان و متسابقین ما را در ایجاد مراکز تخصصی قرآن کریم یاری خواهد کرد.
وی در پایان قول همکاری و مساعدت در برنامه های قرآنی را به فعالین قرآنی استان یزد داد.
در ابتدای این دیدار قاریان و فعالین قرآنی استان ضمن ارائه نظرات و پیشنهادات خود در رابطه با مشکلات و موانع موجود مطالبی را بیان کردند.
گفتنی است، این نشست در تاریخ 8 خرداد 91 در محل سالن جلسات اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد برگزار شد.