زمان : 09 Khordad 1391 - 18:05
شناسه : 51941
بازدید : 1431
برگزاری همایش مسئولین سوادآموزی نواحی یک و دو یزد برگزاری همایش مسئولین سوادآموزی نواحی یک و دو یزد همایش مسئولین سوادآموزی نواحی یک و دو در پژوهشگاه آیت ا... خاتمی استعداد های درخشان برگزار شد.

یزدفردا : این همایش با حضور معاون توسعه مدیریت سازمان نهضت سوادآموزی کشور، مدیران آموزش و پرورش ناحیه یک و دو ، معاون سوادآموزی اداره کل و مدیران مدارس برگزار شد .

معاون توسعه مدیریت سازمان نهضت سوادآموزی کشوربا تاکید بر این مطلب که باید زشتی بی سوادی را تحقیر کنیم و شخص بیسواد نباید تحقیر شودگفت : سواد مهمترین ابزار دانایی است

کوثری در ادامه افزود: ما باید ظرفیت یابی و ظرفیت سازی کنیم و اولیاء دانش آموزان ، معلمان و مدیران را وارد عرصه سواد آموزی کنیم  .

ایشان با اشاره به این نکته که آموزش دانش آموزان بر عهده مدیران مدارس است گفت : آموزش سوادآموزان نیز به عهده مدیران مدارس می باشدو یکی از شاخص های ارزیابی مدیران فعالیت در عرصه سوادآموزی است.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو یزد در این همایش گفت: استان یزد 6 ماه زودتر از بازه زمانی خود توانست شتاب بخشی سواد آموزی را به نتیجه برساند.

امین الرعایا خواستار رفع موانع بی سوادی برای افراد باقیمانده شد و افزود : تمامی مدارس در راستای طرح مدرسه محور مسئول سوادآموزی دارند و با ابلاغ مشخص شده اند .

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد:خاکزاد معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان مطالبی در مورد رفع بی سوادی  و طرح مدرسه محوری مطرح نمود.