زمان : 08 Khordad 1391 - 23:52
شناسه : 51903
بازدید : 2404
هيئت مديره نمي‌تواند سرمربي انتخاب کند فتح‌الله‌زاده : هيئت مديره نمي‌تواند سرمربي انتخاب کند مديرعامل باشگاه استقلال گفت: هيئت مديره نمي‌تواند براي تيم سرمربي انتخاب بکند قلعه‌نويي يکي از گزينه‌هاي جدي است.

علي فتح‌الله‌زاده پس از پايان جلسه هئيت مديره باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرگزاري فارس اظهار داشت: من استعفا نکرده‌ام و هيئت مديره از شهرياري و اميدوار رضايي به عنوان گزينه‌هاي مديرعاملي استقلال برنامه خواسته است و من هم به عنوان مديرعامل وظيفه داشتم که گزارش خود را به هيئت مديره ارائه کنم ظرف سه چهار روز آينده تکليف باشگاه استقلال کاملاً مشخص مي‌شود پس از آنکه رسولي‌نژاد با وزير ورزش صحبت کند و به جمع‌بندي نهايي برسد اما من استعفا نداده‌ام و از من خواسته نشده که استعفا کنم.

وي در مورد گزينه‌هاي مديرعاملي باشگاه استقلال گفت: با گزينه‌هاي مديرعاملي يعني اميدوار رضايي، شهرياري و من هم صحبت شده است و همه گزينه‌ها برنامه‌هاي خود را ارائه کرد‌اند.

فتح‌الله‌زاده در مورد انتخاب قلعه‌نويي به عنوان سرمربي استقلال گفت: تا زماني که مديرعامل انتخاب نشود سرمربي انتخاب نمي‌شود. هيئت مديره نمي‌تواند سرمربي انتخاب بکند هيئت مديره بايد مديرعامل را انتخاب کند و پس از آن مديرعامل سرمربي را تعيين مي‌کند. اميرقلعه‌نويي يکي از جدي‌ترين گزينه‌ه‌هاي مربي‌گري است اما ابتدا بايد وضعيت مديرعامل روشن شود و از بين قلعه‌نويي و مظلومي يکي براي سرمربيگري انتخاب مي‌شود.