زمان : 06 Khordad 1391 - 21:53
شناسه : 51789
بازدید : 3802
دیدار مدیرعامل باشگاه پیشگامان با ولاسکو دیدار مدیرعامل باشگاه پیشگامان با ولاسکو

یزدفردا :مدیرعامل  باشگاه فرهنگی ورزشی پیشگامان کویر با حضور در محل تمرینات تیم ملی با ولاسکو  و بازیکن حاضر در اردوی تیم ملی دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدار که در تمرین عصر تیم ملی الف برگزار شد، سیدمصطفی سجادی مدیرعامل باشگاه پیشگامان گفت:  به عنوان یک باشگاه  ورزشی که در رشته والیبال فعالیت دارد خوشحالیم که والیبال ایران به جایی رسیده که حرف برای گفتن دارد و این مهم با همت و تلاش همه دست اندرکاران این رشته ورزشی به دست آمده است.
سید مصطفی سجادی در ادامه خطاب به خولیو ولاسکو سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان گفت: شما روح قهرمانی را در پیکر والیبال ایران دمیدید که این اقدام جای تقدیر دارد.
وی با اشاره به اینکه بازیکنان ایرانی از فیزیک خوب برای این ورزش برخورداد هستند تاکید کرد: همواره جسم و روح در ورزش دو نقش اساسی را ایفا می کند که با زیکنان ایرانی با کار کردن در کنار آقای ولاسکو علاوه بر فیزیک بدنی مناسب به روح قهرمانی نیز دست یافتند.
سجادی خاطر نشان کرد:امیدواریم موفقیت های والیبال کشورمان تکمیل شود و با راه یابی تیم ملی به المپیک به اوج برسیم.
وی ادامه داد:این روحیه و شادابی می بایست تا رسیدن به سرمنزل مقصود ادامه داشته باشد و این مهم جز با تلاش همه دست اندرکاران ، باشگاه ها،  مربیان و  پیشکسوتان به دست نخواهد آمد.
در ادامه خولیو ولاسکو سرمربی تیم والیبال کشورمان ضمن ابراز خرسندی از حضور مدیرعامل باشگاه پیشگامان در تمرین تیم ملی گفت: این حضور نشان از روحیه همدلی دارد و امیدوارم این روحیه در همه نفراتی که در این رشته فعالیت دارند ،تسری پیدا کند وتداوم داشته باشد.
وی با تاکید بر اینکه همه چیز برای دست یابی به هدف بزرگ ایران برای رسیدن به المپیک محیا است گفت: برای رسیدن به سهیمه المپیک هر شخص باید درحد خودش دیدش را مثبت کند.
باشگاه فرهنگی ورزشی پیشگامان در پایان این دیدار با اهدای هدیه ای به خولیو ولاسکو ،سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان از زحمات و تلاش های این مربی تقدیر کرد.
مهدی پیشکوهی پور و عباسعلی میرحسینی ،سید مصطفی سجادی را در این دیدار همراهی کردند.