زمان : 06 Khordad 1391 - 18:31
شناسه : 51777
بازدید : 4100
آستان مبارك حضرت حسين بن موسي الكاظم(ع) طبس غرق در ماتم و عزا بود. در سالروز شهادت حضرت امام هادي(ع) آستان مبارك حضرت حسين بن موسي الكاظم(ع) طبس غرق در ماتم و عزا بود. در سالروز شهادت جانسوز مظهر هدايت الهي حضرت امام علي النقي الهادي (ع) و تقارن آن با ليله الرغائب، آستان مبارك حضرت حسين بن موسي الكاظم(ع) طبس غرق در ماتم و عزا بود.

طبس- سیدابوالفضل حقانی: در سالروز شهادت جانسوز مظهر هدايت الهي حضرت امام علي النقي الهادي (ع) و تقارن آن با ليله الرغائب، آستان مبارك حضرت حسين بن موسي الكاظم(ع) طبس غرق در ماتم و عزا بود.

مسئول امور مناسبت ها ي آستان مبارك، در این مراسم که با حضور بيش از 5000 نفر از دوستداران اهل بيت برگزار شد، به بازگویی روایات اسلامی در توصیف مقام و جایگاه امام هادی (ع) پرداخت.

"حجت الاسلام نجفی" با بيان مسأله شرعي به مناسبت تخريب حرم مطهر امام هادي(ع) گفت: در رساله بعضي از مراجع معظم به چشم مي خورد که  تعرض به معابد يهوديان و مسيحيان كه در ذمه اسلام هستند و آن معابد هم در دست خود آنهاست جايز نيست و آن اماكن مثل مساجد محترم است و جايز نيست خراب كردن آنها  مگر با شرايطي كه در مسجد هم جاري است.

وی در ادامه حركت ناشايست شاهين نجفي شاعر و خواننده هتاک را در اهانت به حضرت امام هادي(ع) محكوم نمود و اجرای حکم این خودفروخته را منوط به امر مراجع عظام تقلید خواند و بر اجرای این مهم تاکید کرد.

به گزارش یزدفردا: حاضرين در مراسم با مرثيه سرايي "رضا آتش فراز" عضو مجمع الذاكرين آستان مبارك و مداح اهل بيت به عزاداري و سينه زني پرداخته و سپس دعاي روحبخش كميل را زمزمه نمودند.

بيان حدیث از امام هادی (ع) كه توسط حجت الاسلام والمسلمين مهاجريان امام جمعه طبس در مراسم شامگاه شهادت حضرت با حضور قریب به 2000 نفر از زائران و مجاوران از دیگر مراسم سالروز شهدات حضرت امام هادی (ع) بود.