زمان : 06 Khordad 1391 - 12:08
شناسه : 51750
بازدید : 6834
دکتر وحیدرضا گازرانی به مدیریت اداره بهزیستی شهرستان طبس بازگشت(15 نظر) پس از فراز و نشیب های بسیار: دکتر وحیدرضا گازرانی به مدیریت اداره بهزیستی شهرستان طبس بازگشت(15 نظر) با تسلیم استعفای"هادی طالب زاده" و با موافقت مدیرکل بهزیستی استان یزد، جابجایی فعلی صورت گرفت و "دکتر وحیدرضا گازرانی" پس از یک وقفه حدودأ 20 ماهه به مدیریت اداره بهزیستی شهرستان طبس بازگشت.

طبس- سیدابوالفضل حقانی: طی احکامی جداگانه از سوی دکتر "رحیمی نسب" مدیرکل بهزیستی استان یزد، دکتر "رضا ابهت" به عنوان  رئیس بهزیستی شهرستان یزد، دکتر"وحید رضا گازرانی" به عنوان رئیس بهزیستی طبس، "علیرضا علیزاده" به عنوان سرپرست بهزیستی مهریز، "جمال گلشن" به عنوان قائم مقام مرکز آموزش علمی کاربردی علوم بهزیستی یزد، دکتر "مسعود نشان" به عنوان مسئول بخش ژنتیک بهزیستی استان و "حمیدرضا قامت بلند" به عنوان مسئول آموزش و پژوهش بهزیستی استان منصوب شدند.

به گزارش یزدفردا: پیش از این دکتر وحیدرضا گازرانی حدود هفت سال ریاست اداره بهزیستی شهرستان طبس را به عهده داشت که در مهرماه 1389 بدون برگزاری مراسم رسمی تودیع و معارفه، جای خود را به "هادی طالب ‌زاده" داده بود.

هادی طالب ‌زاده قبل از احراز پست مدیریت حدود شش سال سمت مسئولیت امور اجتماعی بهزیستی طبس را عهده‌ دار بوده است.

مدیرکل بهزیستی استان یزد در سال 1389 گفته بود: تغییر رئیس اداره بهزیستی شهرستان طبس با رضایت بنده نبوده است و محمدکریم عابدی نماینده وقت مردم طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس، برای تغییر رئیس بهزیستی طبس پیگیری زیادی کرد و باعث تحمیل فشارهایی از جوانب مختلف شد به طوری که این فشارها به استان، سازمان بهزیستی کشور و حتی وزارتخانه منتقل شد که بر اساس همین فشارهای نماینده و دستور از بالا، مجبور به انجام این جابجایی شدیم.

"رحیمی نسب" در همان گفتگو اظهار داشته بود: بنده دلیل اصرار و پافشاری نماینده وقت مردم طبس برای تغییر رئیس بهزیستی این شهر را نمی‌ دانم، اما بهتر است علت این کار از "آقای عابدی" سئوال شود.

وی نیز خاطرنشان کرده بود: یکی از موفقیتهای گازرانی در طول دوران خدمتش به عنوان رئیس بهزیستی، احداث تعداد بالای مسکن مددجویان بهزیستی در شهرستان طبس با وجود تنگناهای متعدد بود به گونه‌ای که شهرستان طبس از لحاظ تعداد مسکن مددجویان بهزیستی، پس از شهرستان یزد، رتبه دوم استان را به خود اختصاص داده است.

گفتنی است "هادی طالب زاده" از حدود یکماه پیش استعفای خود را اعلام نموده بود، که با موافقت مدیرکل بهزیستی استان یزد، جابجایی فعلی صورت گرفت و "دکتر گازرانی" پس از یک وقفه حدودأ 20 ماهه به سمت خویش بازگشت.