زمان : 06 Khordad 1391 - 09:33
شناسه : 51740
بازدید : 2605
برگزاری سومین جلسه کارگروه نظارت بر امر تکمیل ، تصحیح و تائید اطلاعات سامانه جامع موقوفات در یزد برگزاری سومین جلسه کارگروه نظارت بر امر تکمیل ، تصحیح و تائید اطلاعات سامانه جامع موقوفات در یزد با حضور مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان سومین جلسه کارگروه نظارت بر امر تکمیل ، تصحیح و تائید اطلاعات سامانه جامع موقوفات در یزد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار یزدفردا به نقل ازروابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد، حجت الاسلام محمد مهدی حاتمی در این جلسه ضمن تبریک حلول ماه رجب و میلاد مسعود امام محمد باقر(ع) و با گرامیداشت  سوم خرداد روز آزاد سازی خرمشهر اظهار داشت: ورود ، تکمیل و تائید اطلاعات سامانه از اولویت های مهم و کارویژه امور اوقافی می باشد.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان در ادامه با اشاره به دستاورد بزرگ سازمان در ایجاد سامانه جامع اطلاعات و مدیریت موقوفات و اماکن متبرکه افزود: در نظارت بر امور اوقافی شهرستان ها علاوه بر نظارت کمی به کیفیت کار نیز توجه داشته باشید.
حاتمی برنامه ریزی و تحرک را در ستاد استان موجب انگیزش در شهرستان ها دانست و تاکید کرد: در این کار باید از تمام پتانسیل و توان ادارات شهرستان ها استفاده شود.
یادآوری می شود در ابتدای این جلسه سید مهدی سیدی مسئول امور اوقافی اداره کل اوقاف و امور خیریه گزارشی از برنامه های ستاد استان ارائه کرد.