زمان : 04 Khordad 1391 - 22:39
شناسه : 51647
بازدید : 2980
 تودیع و معارفه رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای آیت الله خامنه ای یزد تودیع و معارفه رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای آیت الله خامنه ای یزد

یزدفردا :رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای آیت الله خامنه ای یزد تودیع و معارفه شد

آرش پژمان رئیس سابق مرکز آموزش فنی و حرفه ای آیت الله خامنه ای تودیع و ابوالقاسم هاشمی به عنوان ریاست جدید این مرکز معارفه شد .

 مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد در این مراسم مجموعه فنی و حرفه ای و آموزش های مهارتی را گنجینه با ارزشی دانست که در جهت خدمت به مردم کار می کند .

حبیب الله کارگر در ادامه با تلاوت آیه ای از قرآن مجید بیان کرد : قوانینی که در جامعه اجرا می شود همه از این کتاب مقدس استخراج شده و ما نیز به عنوان خدمتگزار بایستی از این قوانین تبعیت کرده و در جهت خدمت رسانی به مردم و اجرای اوامر الهی عمل کنیم .

وی با بیان اینکه در چند سال اخیر سیاست سازمان آموزش فنی و حرفه ای به سمت کیفیت گرایی رفته است گفت : با برگزاری دوره های تکمیلی برای مربیان ، تجهیز کارگاه ها و ارتقاء سطح تحصیلی مربیان مراکز آموزش مهارت جان تازه ای گرفتند .

وی افزود : بحث واگذاری مراکز ، نظام آموزش مهارت ، ارائه خدمات و آموزش های الکترونیکی ، تکریم ارباب رجوع و حرکت به سمت الکترونیکی شدن از سیاست های اثر گذار سازمان به شمار می رود .

کارگر با اشاره به این مطلب که آموزش زمانی مؤثر است که متناسب با نیاز باشد بر نیاز سنجی آموزشی ، بومی اسزی آموزش های مهارتی و تجهیز کارگاه های مورد نیاز تأکید کرد .

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد در جمع کارکنان فنی و حرفه ای استان همدلی ، همفکری و مدیریت مناسب منابع و نیروی انسانی را خواستار شد و افزود : موج های بزرگ از موج های کوچک شروع می شوند پس ما باید فرهنگ سالم را ابتدا در خانواده و سپس در جامعه نهادینه کنیم و از  توانمندی های خود نهایت استفاده را ببریم .

ابوالقاسم هاشمی – ریاست جدید مرکز آموزش فنی و حرفه ای آیت الله خامنه ای نیز در این مراسم بر مسائلی از قبیل انضباط کاری ، افزایش زمان کار ، توانمند سازی نیروی انسانی ، ایجاد انگیزه و استفاده حداکثری از توان بخش خصوصی تأکید کرد .

 

وی تعامل با بخش خصوصی را موجب پویایی و جنبش در مجموعه فنی و حرفه ای دانست و ادامه داد : مربی محور کار در آموزش های فنی و حرفه ای است و انتظار داریم کارایی ، قبولی آزمون و کیفیت آموزش به واسطه داشتن مربیان ماهر و تعامل با بخش خصوصی افزایش چشمگیری داشته باشد .