زمان : 04 Khordad 1391 - 22:22
شناسه : 51641
بازدید : 4282
سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر روز فراموش نشدنی در تاریخ انقلاب و کشور است "مدیر کل امور مالیاتی استان یزد با گرامی داشت سوم خرداد، سالروز فتح خرمشهر سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر روز فراموش نشدنی در تاریخ انقلاب و کشور است

یزدفردا "مدیر کل امور مالیاتی استان یزد با گرامی داشت سوم خرداد، سالروز فتح خرمشهر گفت: سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر روز فراموش نشدنی در تاریخ انقلاب و کشور است.

 " سید رضا نوربخش " افزود: سوم خرداد یادآور خودباوری ملتی است که با ایمان و جهاد در برابر تمام دنیای کفر و استکبار به مبارزه پرداخت و با استقامت و پایمردی حماسه ای آفرید که در قرون اخیر بی بدیل بوده و به فتح ارزش های اسلامی منتهی شد و ان شاءالله به نابودی کامل جهانخواران خواهد انجامید.  وی با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس، خاطر نشان کرد: آزاد سازی خرمشهر را باید یك حادثه بی نظیر در دوران دفاع مقدس و اوج شجاعت بسیجیان دلاور نامگذاری كرد. وی با بیان اینکه باید عظمت فتح خرمشهر برای جوانان و نسل امروز بازگو  شود، اضافه کرد: روز سوم خرداد،  یك فرصت مناسبی است تا مردم و جوانان را بیشتر با حوادث جنگ و دستاورد های آن آشنا كنیم.

وی با بیان اینکه آزاد سازی خرمشهر، حماسه ای بس عظیم بود كه هرگز از ذهن مردم پاك نمی شود، تصریح کرد: فتح خرمشهر همت والا، ایمان راسخ ، غیرت دینی و مظلومیت ملت ایران را به دنیا نشان داد .
مدیر کل امور مالیاتی استان یزد گفت: حماسه خرمشهر را باید یك حماسه عظیمی دانست كه موجب عزت ایران شد و این پیروزی بزرگ اوج حماسه آفرینی رزمندگان اسلام در دفاع مقدس است.