زمان : 04 Khordad 1391 - 18:05
شناسه : 51633
بازدید : 3666
نصیری مدیرکل کمیته امداد امام هم یکشنبه تودیع خواهد شد (اصلاحیه) سومین تودیع ومعارفه این ماه در استان یزد نصیری مدیرکل کمیته امداد امام هم یکشنبه تودیع خواهد شد (اصلاحیه) یزدفردا :مهندس نصیری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) صبح یکشنبه تودیع و جانشین وی معرفی خواهد شد.

یزدفردا :مهندس نصیری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) صبح یکشنبه تودیع و جانشین وی معرفی خواهد شد.
در پی تودیع و معارفه کمانه مدیرکل سازمان ورزش و جوانان استان و همچنین خبر تودیع  ابرقویی مدیرکل جهاد کشاورزی استان ،نصیری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی سومین مدیرکلی خواهد بود که در این ماه با سمت خود خداحافظی می کند .

نکته جالب در این تغییر اینست که 25 اردیبهشت ماه خبری توسط روابط عمومی این نهاد در یزدفردا منتشر شد با این تیتر :تقدیر استاندار از مدیرکل کمیته امداد استان یزد "وحال این تقدیرنامه استاندار یزد با معرفی جانشینش چه ارتباطی دارد خود سئوالی است که شاید پاسخش را مسئولین بهتر بدانند !!!

با اتمام ماموریت  حمید نصیری مدیرکل محترم کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد مراسم تودیع  و معـارفه مدیرکل این نهاد با حـضور سرپرست معزز کمیته امـداد امـام  خمینی (ره) کشور  برگزار می شود .

به گزارش یزدفردا قرار است در سفر رییس کمیته امدادامام خمینی (ره)کشور  علاوه بر برگزاری مراسم تودیع در سالن همایشهای مجتمع آموزشی ملاصدرا ،جشن محو بیسوادی مددجویان تحت حمایت نیز در ساعت15 همانروز درسالن همایشهای دانشگاه پیام نور واقع در بلوار دانشجو برگزارشود .

هنوز خبری از فرد جایگزین نصیری منتشر نشده است .