زمان : 04 Khordad 1391 - 14:08
شناسه : 51630
بازدید : 2273
رونمايي از شيوه نامه سرمايه گذاري و مشاركت در شهرداريها رونمايي از شيوه نامه سرمايه گذاري و مشاركت در شهرداريها در يازدهمين نشست كميته مديران سرمايه گذاري كلانشهرها از « شيوه نامه سرمايه گذاري و مشاركت در شهرداريها » رونمايي شد .

یزدفردا:در يازدهمين نشست كميته مديران سرمايه گذاري كلانشهرها از « شيوه نامه سرمايه گذاري و مشاركت در شهرداريها » رونمايي شد .   

به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري يزد رئيس كميسيون برنامه و بودجه شوراي اسلامي شهر و مدير دفتر سرمايه گذاري و امور مشاركتها در يازدهمين نشست كميته مديران سرمايه گذاري كلانشهرها كه در روزهاي بيست و هفتم و بيست  وهشتم ارديبهشت ماه در اروميه برگزار شد شركت كردند.

در افتتاحيه اين مراسم به صورت رسمي از « شيوه نامه سرمايه گذاري و مشاركت در شهرداريها »  رونمايي شد .

اين شيوه نامه كه از سوي كميته  مديران سرمايه گذاري شهرداريهاي كلان شهرهاي كشور تدوين گرديده ، افق جديد و گسترده اي را در نحوه مشاركت بخش خصوصي با شهرداريها مي گشايد .

با تدوين اين شيوه نامه، روند اجرايي پروژه هاي عمراني سطح شهر از سرعت چشمگيري برخوردار شده و رقابت جدي بين شهرداريهادر سرعت اجرايي نمودن آن از طريق به كارگيري پيمانكاران داخلي و خارجي به وجود آمده است .

در اين نشست همچنين راهكارهاي اجرايي كردن مفاد « شيوه نامه »  جهت تسريع و تسهيل در بهره گيري از توان و تخصص بخش خصوصي در اجراي پروژه هاي عمراني بررسي شد