زمان : 04 Khordad 1391 - 13:48
شناسه : 51624
بازدید : 4574
ورزش بر ارتقای سلامتی كاركنان در عملكرد مطلوب تر درمواجهه با ارباب رجوع نیز نقش بسزایی دارد+عکس خبری معاون عمرانی استانداریزددرحاشیه مراسم اختتامیه اولین دوره مسابقات قهرمانی والیبال شهرداریهای استان یزد : ورزش بر ارتقای سلامتی كاركنان در عملكرد مطلوب تر درمواجهه با ارباب رجوع نیز نقش بسزایی دارد+عکس خبری نوروزی معاون عمرانی استانداریزد گفت :ورزش باعث ارتقای بازدهی كاركنان ادارات می شود وعلاوه بر ارتقای سلامتی كاركنان در عملكرد مطلوب تر درمواجهه با ارباب رجوع نیز نقش بسزایی دارد.

اعظم السادات میرجلیلی - خبرنگار یزد فردا:حیدر نوروزی درحاشیه مراسم اختتامیه اولین دوره مسابقات قهرمانی والیبال شهرداریهای استان یزد ، در گفت و گو با خبرنگاران، افزود: ورزش در سلامتی جسمی و روانی كاركنان ادارات نقش بسیار مهمی دارد كه متاسفانه تا كنون آنگونه كه باید به این مهم توجه كامل و موثری نشده است.

وی ادامه داد: اولین دوره مسابقات كاركنان شهرداریهای استان یزد با هدف شركت بیشتركاركنان در امر ورزش انجام شد و این دوره از مسابقات بمناسبت گرامیداشت یوم الله سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر و با عنوان جام شهید محمد جهان آرا نامگذاری گردید.

معاون عمرانی استاندار یزد گفت: فینال مسابقات برگزارشد و شهرداری اردكان در رقابت ها به مقام قهرمانی دست یافت و تیم های آتش نشانی یزد و شهرداری یزد دو نیز مقام های دوم و سوم را كسب نمودند.

نوروزی افزود: یكی از اهداف ما از برگزاری این مسابقات ، ایجاد فضای بیشتر دوستی ،نشاط ، مودت و همدلی در میان كاركنان است و قصد داریم با تببین برنامه ها ی مدون این مسابقات را هر ساله با كیفیتی مطلوب تر برگزار نماییم تا شاهد پویایی بیشتر كاركنان باشیم.