زمان : 03 Khordad 1391 - 17:33
شناسه : 51611
بازدید : 2205
حکمت: قرار است کاستا چند بازيکن پيدا کند حکمت: قرار است کاستا چند بازيکن پيدا کند مديرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان با بيان اينکه آلبرتو کاستا سرمربي اين تيم دلال نيست، گفت: فونيکه‌سي بي‌جا چنين حرفي زده است، کاستا در تيم صنعت نفت بازيکن ندارد و ما فقط از او خواسته‌ايم چند بازيکن جديد براي فصل بعد پيدا کند.

علي حکمت در گفتگو با خبرنگار مهر در واکنش به صحبت‌هاي "فونيکه‌سي" مهاجم صنعت نفت آبادان که کاستا، سرمربي اين تيم را به دلالي متهم کرده بود تصريح کرد: کاستا مربي شريف و اصولگرايي است که در تيم هيچ بازيکني ندارد. فونيکه بي جا چنين حرفي زده است. البته ما از کاستا درخواست کرده‌ايم چند بازيکن جديد براي فصل آينده پيدا کند، ولي چنين درخواستي غير منطقي نيست.

وي افزود: اين فونيکه سي بود که خودش مشکل داشت و حتي کارش به دادگاه کشيد. ما کارهاي فونيکه را مديريت کرديم که صحبت از رفتارهاي او و اشاعه آن اصلا مناسب نيست.

مديرعامل باشگاه صنعت نفت همچنين در خصوص اينکه گفته مي‌شود فونيکه سي قصد پيوستن به پرسپوليس را دارد، تاکيد کرد: کار اين بازيکن با عجمان تمام شده است. عيسي ترائوره مدير برنامه هاي فونيکه يک بسته دارد که مي خواهد با مطرح کردن نام پرسپوليس و اين بازيکن قيمت ساير بازيکنانش را بالا ببرد!

حکمت در بخش ديگري از صحبت‌هايش درباره وضعيت نقل و انتقالات صنعت نفت و شايعه مذاکره اين باشگاه با "استفان آپياه" بازيکن غنايي سابق يوونتوس يادآور شد: جذب اين بازيکن در برنامه‌هاي ما هست، اما فعلا مذاکراتمان با او جدي نشده است. با چند بازيکن خارجي ديگر هم صحبت کرديم که با آنها به نتيجه نرسيديم.

وي افزود: در حال حاضر فقط با چند بازيکن خودمان براي فصل بعد به توافق رسيده ايم. براي جذب ساير بازيکنان عجله اي نداريم، چرا که الان قيمت‌ها بالاست. بايد صبر کنيم تا در هفته هاي آينده کار جدي را شروع کنيم.