زمان : 03 Khordad 1391 - 17:45
شناسه : 51602
بازدید : 3975
جشن پایان سال دبستان دخترانه سما وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی یزد برگزار شد جشن پایان سال دبستان دخترانه سما وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی یزد برگزار شد

 جشن پایان سال دبستان دخترانه سما یزد وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی یزد در روز سه شنبه دوم خردادماه 91 با حضورکاظم اسلامی معاونت سما ، جمعی از مسئولین این دانشگاه ، مربیان ، معلمان ، دانش آموزان مقاطع تحصیلی دبستان دخترانه سما و والدین دانش آموزان این مقاطع ، در کانون فرهنگی پرورشی یزد برگزار شد.
در ابتدای این مراسم کاظم اسلامی معاونت سما یزد گفت: مهمترین وظیفه ما تعلیم و تعلم است و والدین می توانند با پرداختن به این مهم ، فرزندانشان را به آینده ای شکوفا سوق دهند ، همچنان که دین مبین اسلام نیز چنین خواسته است و انشاءا... با رسیدن به این مهم و تربیت و تعلیم درست فرزندانمان ، در رشد و شکوفایی ایران اسلامی نقش مهمی ایفا شود. پوران عبقری مدیر دبستان دخترانه سما یزد نیز در این مراسم به خبرنگار آنا گفت: این مراسم هرسال در پایان سال تحصیلی با نظارت و همراهی معاونت سما و با همت مربیا ن و معلمان زحمتکش این دبستان برگزار میگردد و انشاءا... بتوانیم با برگزاری این جشن با نشاط ، انگیزه ای مضاعف برای آغاز سال تحصیلی جدید در دانش آموزان ایجاد کنیم . لازم به ذکر است در این مراسم سرود و همخوانی شعر توسط گروه های دانش آموزی ، اجرای مسابقه و همچنین پخش کلیپی از فعالیت ها و عملکرد دبستان دخترانه سما پخش شد.