زمان : 02 Khordad 1391 - 18:30
شناسه : 51557
بازدید : 2488
پروين: فدراسيون تصميم عاقلانه‌اي گرفت پروين: فدراسيون تصميم عاقلانه‌اي گرفت مدير تيم فوتبال پرسپوليس گفت: حالا که ناصر در بين ما نيست با عکس‌هاي او خاطراتم زنده مي‌شود.

علي پروين با اشاره به اولين سالگرد درگذشت ناصر حجازي گفت: درگذشت ناصر يکي از بدترين خاطرات من بود. ناصر دوست و رقيب من بود که رقابت با او هم شيرين بود. متوجه نشديم اين يک سال چگونه گذشت و جا دارد بار ديگر به خانواده‌اش تسليت مي‌گويم.


وي افزود: ناصر از بين ما رفت اما حالا با عکس‌هاي او خاطراتم زنده مي‌شود. او ورزشکاري بود که مردم دوستش دارند و قطعا روز پنجشنبه در مراسم سالگردش نيز اين موضوع را ثابت خواهند کرد. خانواده حجازي بدانند ناصر در قلب تک تک ايراني‌ها جا دارد چون براي اين مملکت زحمات زيادي کشيد.

پروين در ادامه در خصوص بدرفتاري‌ها مسئولان الاتحاد عربستان با پرسپوليسي‌ها عنوان کرد: اين براي اولين و آخرين بار نيست که اين اتفاق مي‌افتد. عربستاني‌ها مي‌خواهند بچه‌هاي ما را در تنگنا قرار دهند اما انشاءالله با يک برد شيرين در عربستان جواب دندان شکني به آنها خواهيم داد. خيلي دوست دارم بچه‌ها از عربستان دست پر به ايران برگردند.

وي خاطرنشان کرد: الاتحاد تيم خوبي است اما پرسپوليس هم نشان داده در خارج از خانه خوب نتيجه مي‌گيرد. بچه‌هاي ما با تجربه هستند و فقط اميدوارم اسير جو بازي نشوند و خودشان باشند.

پروين در خصوص تصميم فدراسيون فوتبال مبني بر حضور دروازه‌بانان خارجي در ليگ برتر گفت: تصميم خوبي بود و خيلي از فوتبالي‌ها با اين موضوع موافق بودند. فدراسيون تصميم عاقلانه‌اي گرفت و ان‌شاءالله مسئولان فدراسيون به فکر تيم ملي هم باشند. درست است اين تصميم گرفته شده ولي بايد به دنبال دروازه‌باناني باشيم که به فوتبال ما کمک کنند و رقابت را در سطح ليگ ما بالا ببرند. اگر دروازه‌بان سطح پايين بياوريم دچار مشکل خواهيم شد و هيچ فايده‌اي براي ما ندارد.