زمان : 02 Khordad 1391 - 17:21
شناسه : 51544
بازدید : 2963
هماهنگی برگزاری ویژه برنامه شهادت امام هادی (ع) در تمام امامزادگان استان یزد انجام شد در پی محکومیت جسارت هتاکان به ساحت مقدس امام هادی (ع) هماهنگی برگزاری ویژه برنامه شهادت امام هادی (ع) در تمام امامزادگان استان یزد انجام شد

در راستای برگزاری ویژه برنامه شهادت حضرت امام هادی (ع) جلسه هماهنگی در محل اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد برگزار شد.
به گزارش یزدفردا بنابراعلام  اوقاف و امور خیریه استان یزد، در این جلسه مهدی خاوری با اشاره به جایگاه والای دهمین پیشوای شیعیان در خصوص اجرای ویژه برنامه شهادت حضرت امام هادی (ع) اظهار داشت: قصد داریم این ویژه برنامه را در تمام امامزادگان و بقاع متبرکه استان برگزار نماییم.
معاون اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد ساخت و پخش تیزر تبلیغاتی این برنامه در صدا و سیمای مرکز استان، استفاده از پتانسیل ارزشمند آموزش و پرورش و ارگانهای دولتی در جهت اطلاع رسانی و مصاحبه خبری مدیر کل را به عنوان برنامه های تبلیغاتی این کارویژه عنوان کرد.
در ادامه این جلسه حجت الاسلام سعید رادمهر مسئول امور فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد گفت: در راستای بزرگداشت ایام شهادت حضرت امام هادی (ع) این مراسم به صورت خاص در امامزادگان و بقاع متبرکه انجام خواهد شد.
گفتنی است قرائت زیارت جامعه کبیره در شب شهادت حضرت امام هادی (ع) ، سخنرانی و مداحی از جمله برنامه های این مراسم خواهد بود.
بحث و تبادل نظر کارشناسان پیرامون نحوه اجرای این مراسم پایان بخش جلسه بود.