زمان : 02 Khordad 1391 - 16:38
شناسه : 51536
بازدید : 12167
پانزدهمین جشن پایان دوره نوآموزان پیش دبستانی خاتم الانبیا(ص) برگزار شد+تصاویر پانزدهمین جشن پایان دوره نوآموزان پیش دبستانی خاتم الانبیا(ص) برگزار شد+تصاویر
یزدفردا "پانزدهمین جشن پایان دوره نوآموزان پیش دبستانی خاتم الانبیا(ص) با عنوان جشنواره قرآن و نماز، با برنامه های متنوع و حضور مدعوین و والدین این نوآموزان برگزار شد.
نوآموزان پیش دبستانی خاتم الانبیا(ص) که در طول سال تحصیلی فعالیت هایی از قبیل یادگیری قرآن، نماز، احکام، یادگیری زبان انگلیسی از آیات قرآن و غیره، نمایش تئاتر، تشکیل گروه سرود همگانی و کلاسی، فعالیت هایی در زمینه های نقاشی و هنرهای تجسمی از جمله کار روی سفال، حرکات ورزشی در رشته ژیمناستیک و فعالیت های دیگری را توسط مربیان مجرب آموزش دیدند، در این برنامه نمونه ای از این آموخته ها را در مقابل دیدگان مدعوین و والدینشان به نمایش گذاشتند.
پیش دبستانی خاتم الانبیا(ص) با 15 سال سابقه، دارای 90 نفر نوآموز بوده که هرساله با برگزاری این جشن، جهت شکوفاشدن هرچه بیشتر استعدادهای خدادادی نوآموزان در زمینه های فرهنگی، هنری، علمی و پژوهشی آن ها می کوشد.
لازم به ذکر است در حاشیه این مراسم، نمایشگاهی از دستاوردهای نوآموزان در زمینه نقاشی و هنرهای تجسمی برپا شده بود که مدعوین از آن بازدید نمودند.
در پایان از مربیان این دوره از سال تحصیلی تقدیر و تشکر شد و به نوآموزان، جوائز نفیس و لوح پایان دوره پیش دبستانی اهداء گردید.