زمان : 01 Khordad 1391 - 17:01
شناسه : 51505
بازدید : 4051
تنها داشته های فوتبال یزد در معرض فروش !!تیم فولاد یزد روی میز معامله فولاد با نوشهری ها(2نظر) فولاد یزد، فولاد نوشهر می شود؟ تنها داشته های فوتبال یزد در معرض فروش !!تیم فولاد یزد روی میز معامله فولاد با نوشهری ها(2نظر) شنیده ها حکایت از آن دارد که مسئولین شرکت فولاد یزد به دنبال واگذاری تیم فوتبال لیگ یکی خود به نوشهری ها هستند.

شنیده ها حکایت از آن دارد که مسئولین شرکت فولاد یزد به دنبال واگذاری تیم فوتبال لیگ یکی خود، به نوشهری هاهستند.

خبرها حکایت از آن داشت با  اعلام عدم تیمداری فولاد یزد در سال گذشته ،جوکار منتخب  مردم یزد و صدوق پیرامون تیمداری فولاد یزددر سال 91 با مدیران باشگاه و شرکت فولاد یزد مذاکراتی را انجام ونتایج مثبتی هم از این مذاکرات حاصل شده است .

خبرها آنقدر امیدوارکننده بود که حتی در مراسم تجلیل از بازیکنان تیم های پایه در سالن فرهنگ ارشاد اسلامی یزد ،قول تیمداری احرامیان به جوکاررسما اعلام گردید!

اما شنیده ها حکایت از آن دارد که مسئولین فولاد یزد در یک اقدامی عجیب و غریب ، و بدور از هزاران چشمی که امیدشان به حضور پررنگ این تیم در فصل آینده بود ، بنا بر درخواست نوشهری ها،برای واگذاری امتیاز این تیم،پای میز مذاکره نشسته اندوتیمی  که با هزار زحمت و هزینه و با تلاش بومی هایش ،به لیگ یک رسیده است ،متاسفانه به راحتی توسط مدیران فولاد یزد ،در حال واگذاری است.

البته در اینکه جناب احرامیان مالک کارخانه عظیم فولاد یزد به عنوان یک کار آفرین که بیش از دوهزارخانوار یزدی را درمجموعه خود شاغل نموده است و اکثر قریب به اتفاق نیروهای این شرکت خصوصی از رفتار مناسب و درخورستایش این مالک کارخانه خصوصی سخن می رانند و اینکه فولاد یزد طی چند سال گذشته توانسته با تکیه بر بازیکنان بومی یک سروگردن از دیگر تیم استان بالاتر باشد هم شکی نیست ،اما اینکه تیمی که فوتبالدوستان یزدی  در بزرگ شدنش شریک هستند با یک مذاکره به فروش گذاشته شود،جاید تعجب دارد .

و شاید هیئت فوتبال استان یزد هم خبر داشته باشد وشاید هم نه !!! اما قطعا  نماینده منتخب مردم یزد که طی چند روز گذشته تمام تلاش خود را برای حمایت از این تیم و ماندنش در رقابت ها به کار برده است، بی خبر است که مدیران شهرداری نوشهر برای عقد قرارداد فروش به دفتر احرامیان فولاد یزد فراخوانده شده اند، تا ختم و هفته و چهلم فوتبال یزد را در یک مراسم با فروش این تیم یزدی  برگزار نمایند!!!

حال اینکه جناب فرهنگ دوست بعد از فروش فولاد یزد چه بهانه ای برای ماندن در راس هرم فوتبال یزد را دارند و با چه کارنامه ی قرار است از انتخاب استاندار یزد دفاع نمایند و خود را نماینده فوتبال استان،  نمی دانیم .

و آیا استاندار یزد و مدیرکل سازمان تربیت بدنی  و جوانان استان نیز پای این قرار داد را امضاء خواهند نمودو از رفتن فولاد یزد به نوشهر استقبال خواهند کرد ؟

آیا یزدی ها بار دیگر باید نظاره گر فوتبال های دیگران از صفحه جادوئی تلویزیون باشند   و یا به میزبانی فوتبال های دیگران در استان افتخار کنند ؟؟

و آیا براستی دارالعباده لیاقت داشتن تیمی در لیگ برتر را ندارد که تیم های دسته یکی اش را نیز با معاملات پشت پرده به استانهای دیگر هدیه می کنند ؟

منتظر اخبار جدید در این زمینه باشید و نظرات خود را پیرامون موضوع فروش فولاد یزد به یزدفردا منعکس تا با نام خودتان منتشر شود و شاید هنوز گوشی برای شنیدن  باشد!!!