زمان : 01 Khordad 1391 - 00:47
شناسه : 51473
بازدید : 1961
فکري: شرايط استقلال و سپاهان برابر است فکري: شرايط استقلال و سپاهان برابر است بازيکن سابق تيم فوتبال استقلال گفت: شرايط استقلال و سپاهان در مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان آسيا براي پيروزي برابر است

محمود فکري در گفت‌و‌گو با ايلنا با بيان مطلب فوق اظهار داشت: دو تيم سپاهان و استقلال در حالي در اين مرحله به هم برخورد کردند که هر دو تيم در شرايط روحي و رواني خوبي به سر مي‌برند و با مشکل خاصي مواجه نيستند و بدون شک شاهد بازي خوبي از هر دو تيم خواهيم بود.

وي در مورد عملکرد دو تيم در جام باشگاه‌هاي آسيا خاطر نشان کرد: هر دو تيم در ليگ قهرمانان خوب بودند. استقلال هر چند در ابتدا خوب بود ولي در ادامه شرايط خوبي نداشت اما توانست دوباره به شرايط برگردد و به اين مرحله راه پيدا کند. سپاهان هم از آغاز قوي بود و در ادامه هم شرايط مناسب خود را حفظ کرد تا به عنوان تيم اول به يک هشتم نهايي بيايد.

فکري افزود: تقابل قهرمان جام حذفي و قهرمان ليگ بر‌تر مي‌تواند جذابيت‌هاي خاص خود را داشته باشد ولي پيش بيني اينکه کدام تيم مي‌تواند برنده بازي باشد کار سختي است.

بازيکن سابق تيم فوتبال استقلال گفت: شرايط هر دو تيم برابر است وبايد ديد در روز بازي کدام مربي مي‌تواند از لحاظ روحي، رواني و تاکتيکي تيم خود آماده‌تر به زمين بفرستد.

وي در مورد شرايط بازي پرسپوليس و الاتحاد هم اذعان داشت: پرسپوليس بر خلاف ليگ بر‌تر چهره خوبي از خود در آسيا به نمايش گذاشته است ولي مقابل الاتحاد بازي سختي پيش رو دارد.

فکري ادامه داد: پرسپوليس ميهمان است ولي دنيزلي مربي با تجربه‌اي است که مي‌تواند روش‌هايي براي اين بازي به کار گيرد که تيم خود را با برد از عربستان بيرون بياورد.

وي در پايان گفت: اميدوارم پرسپوليس بتواند الاتحاد را شکست دهد تا دو نماينده در مرحله بعد رقابت‌ها داشته باشد.