زمان : 31 Ordibehesht 1391 - 21:50
شناسه : 51453
بازدید : 3105
برگزاري سلسله نشست هاي "تصميمي براي يك عمر" به كوشش شبكه فعالين ازدواج يزد؛ برگزاري سلسله نشست هاي "تصميمي براي يك عمر" در راستاي برگزاري سلسله نشست هاي آموزشي در حوزه ازدواج دومين نشست از سلسله نشست هاي" تصميمي براي يك عمر" با عنوان" درگوشي با مجردين" در محل سالن شهداي امدادگر هلال احمر استا ن يزد برگزار شد.

یزدفردا - در اين نشست كه با حضور استاد "سيد مجتبي حورايي" و بيش از 700 نفر از جوانان در آستانه ازدواج (مجردين بالاي 18 سال)  برگزار گرديد پيرامون دوستيهاي پيش از ازدواج، آثار سوء و تاثير آن برزندگي آينده افرادبحث و تبادل نظر شد.

استاد" سيد مجتبي حورايي" از دست دادن فرصتهاي ازدواج در مورد دختران و كم شدن ميل به ازدواج در پسران را از آثار سوء اين دوستي ها برشمرد و گفت: در بسياري موارد اين دوستيها شكست عاطفي و در معرض تهمت قرار گرفتن را در پي خواهد داشت.

وي اظهار داشت:اگر اين دوستيها منجر به ازدواج نشود علاوه بر لطمه هاي عاطفي و روحي، بد بيني به جنس مخالف و در بسياري موارد انصراف از ازدواج را به دنبال دارد و در هر صورت تاثير مخربي بر زندگي آينده دختر و پسر خواهد داشت.

اين استاد برجسته كشوري گفت: واگر منجر به ازدواج شود سرزنش و دعواهاي شديد را به ارمغان خواهد آورد،هم چنين دختر و پسر از طرف خانواده هاي خود طرد خواهند شد و پشتيباني خانواده را از دست مي دهند.

شايان ذكر است در اين نشست كه با عنوان "تصميمي براي يك عمر" برگزار شد، سعي بر اين بود آنچه يك جوان مجرد براي ورود به عرصه ي ازدواج بايد بداند، به شركت كنندگان منتقل شود.

لازم به ذكر است در انتهاي اين نشست ها به بخشي از سؤالات متعدد شركت كنندگان توسط استاد پاسخ داده شد.