زمان : 31 Ordibehesht 1391 - 10:51
شناسه : 51426
بازدید : 2386
اولیا: عملکرد دولت برای جذب مردم به بازار بورس ضعیف است اولیا: عملکرد دولت برای جذب مردم به بازار بورس ضعیف است علی اکبر اولیا با انتقاد از عملکرد دولت در مدیریت بازار بورس گفت:دیدگاه دولت به موضوع بورس دیدگاه مناسب و قابل قبولی نیست و به طور کلی به نظر می رسد دولت برنامه جامعی برای حضور مردم در حوزه های اقتصادی ندارد.

 

به گزارش خبرنگار یزد فردا به نقل از خانه ملت علی اکبر اولیا افزود: دیدگاه دولت به موضوع بورس دیدگاه مناسب و قابل قبولی نیست و به طور کلی به نظر می رسد دولت برنامه جامعی برای حضور مردم در حوزه های اقتصادی ندارد.

نماینده مردم یزد و صدوقادامه داد: این که زمانی  ارز دچار نوسانات بالا می شود و مردم نگران حفظ ارزش سرمایه هایشان می روند نشان از این موضوع دارد که سیاست های حوزه اقتصاد ناکارآمد است.

اولیا با انتقاد از این که هیئت دولت زمان زیادی را صرف سفرهای استانی می کند گفت:مدیریت وضعیت اقتصادی جامعه از مهم ترین وظایف دولت است اما متاسفانه هیئت دولت به جای صرف وقت و مدیریت اقتصادی کشور مرتب در سفرهای استانی هستند.

وی تاکید کرد:از دولت انتظار داریم تا سیاست جامع، حساب شده ،مفید و موثر و درمان کننده ارائه کند چرا که اقتصاد کشور با شعار رونق نمی یابد.

عضو فراکسیون اقلیت مجلس با تاکید بر این که جذب مردم به سمت بازار بورس نیازمند بازار های با ثبات اقتصادی و فرهنگ سازی در این خصوص است، افزود: عملکرد دولت نهم و دهم در جذب مردم به بازار بورس ضعیف بوده است.

وی افزود:جذب مردم به سمت بازار بورس نیازمند فرهنگ سازی است و بعد از آن مدیریت نقدینگی موجود در بازار توسط دولت برای هدایت این نقدینگی به سمت بازار بورس ضروری است