زمان : 27 Ordibehesht 1391 - 18:27
شناسه : 51226
بازدید : 2083
 تقدیر ازبانوان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزدبا حضورحجه الاسلام مدرسی تقدیر ازبانوان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزدبا حضورحجه الاسلام مدرسی

یزدفردا ترقی نژاد :با حضورحجه الاسلام مدرسی:ازبانوان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد تقدیربعمل آمد

طی مراسمی با حضور حجه الاسلام و المسلمین سیدکاظم مدرسی امام جمعه محمدآباد از بانوان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد تقدیر بعمل آمد.

امام جمعه محمدآبادگفت:زن در اسلام جایگاه ویژه‌ای دارد و پیامبر اسلام(ص) تاکید فراوانی بر تکریم زن در خانه و جامعه داشته است.

وی با بیان اینکه زنان بعد از انقلاب عزت پیدا کردند و امام راحل همواره بر لزوم حضور بانوان در عرصه‌های اجتماعی تاکید داشته‌اند،اظهارداشت: از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون شاهد نقش‌آفرینی و حضور پرشور زنان در عرصه‌های اجتماعی بوده و هستیم و بسیاری از بانوان در پست‌های کلیدی مدیریت می‌کنند و نقش مهمی در توسعه و پیشرفت ایران اسلامی دارند.

حجه الاسلام مدرسی گفت: زنان باید از الگوهای ارزشمندی که داریم نهایت بهره را ببرند و به ویژه انتظار داریم از حضرت فاطمه زهرا(س) به عنوان بزرگترین بانوی تاریخ الگوبرداری کنند.

وی تصریح کرد: زنی که همواره فاطمه زهرا را در جلوی چشمان خود می‌بیند و رفتار وی را در نظر می‌گیرد روز به روز زندگی بهتر و پربارتری خواهد داشت.

بهرام عبدالحسینی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد هم با اشاره به همکاری 64نفر از بانوان در این اداره کل گفت: بانوان به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که نه به کار منزل و نه به کار سازمان خود لطمه‌ای وارد نشود