زمان : 27 Ordibehesht 1391 - 10:49
شناسه : 51214
بازدید : 3426
برای 12 پروژه مخابراتی در حال اجرای طبس، بیش از 9 میلیارد ریال هزینه خواهد شد. رئیس اداره مخابرات شهرستان طبس: برای 12 پروژه مخابراتی در حال اجرای طبس، بیش از 9 میلیارد ریال هزینه خواهد شد. سجادی پروژه هاي در دست اقدام اداره مخابرات شهرستان طبس را شامل 12 پروژه با هزینه ای بالغ بر 9 میلیارد و 330 میلیون ریال اعلام کرد.

طبس- سیدابوالفضل حقانی: رئیس اداره مخابرات شهرستان طبس در گفت و گو با خبرنگار "یزدفردا" گفت: این شهرستان با 19 مركز كم ظرفيت روستايي و 2 مركز تلفن پرظرفيت و با ضريب نفوذ تلفن ثابت 37 در صدي به همشهريان در شهرستان طبس، سرويس تلفن عرضه مي دارد.

"سیدرضا سجادی" خاطرنشان کرد: در اكثر اين مراكز واگذاري تلفن ثابت به روز مي باشد و از مهمترين پروژه هاي در دست اقدام در اين بخش واگذاري تلفن به متقاضيان مسكن مهر طبس بوده است.

وی افزود: خدمات دهی تلفن ثابت در شهرک مسکن مهر 70 درصد پيشرفت فيزيكي داشته و با اعتباري بالغ بر 8 میلیارد ریال در حال اجرا مي باشد كه با بهره برداري از آن 1500 شماره تلفن واگذار خواهد شد.

این مقام مسئول از احداث پروژه شبكه مخابراتی رضوانشهر طبس خبر داد و گفت: این پروژه در حال طراحي و عمليات اجرايي آن بالغ بر 6 میلیارد ریال هزينه در بر خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: با تاسيس 62 سايت BTS تلفن همراه ضریب نفوذ این خطوط در شهرستان طبس به 39 درصد رسیده است و 100 درصد نقاط شهري و 98 درصد جاده های شهرستان تحت پوشش شبكه سيار می باشند.

سجادی یادآور شد: با احداث 6 سايت تلفن همراه ماهواره اي روستايي كه توسط وزارت ارتباطات اجراء گرديد، تعدادي ديگر از روستاهای شهرستان از اين نعمت بهره مند خواهند شد.

رئیس اداره مخابرات شهرستان طبس افزود: در 12 مركز تلفن اين شهرستان اينترنت پرسرعت ADSL راه اندازي و به متقاضيان سرويس دهي مي نمايد.

سجادی پروژه هاي در دست اقدام اداره مخابرات شهرستان طبس را شامل 12 پروژه با هزینه ای بالغ بر 9 میلیارد و 330 میلیون ریال اعلام کرد.