زمان : 27 Ordibehesht 1391 - 00:21
شناسه : 51194
بازدید : 2764
برگزاري مسابقات هنرهاي فردي و زورخانه اي انتخابي استان در يزد برگزاري مسابقات هنرهاي فردي و زورخانه اي انتخابي استان در يزد بگفته رئيس هيئت پهلواني و زورخانه اي استان يكدوره مسابقات هنرهاي فردي و زورخانه اي انتخابي استان روز جمعه پنجم خرداد ماه در يزد برگزار خواهد شد.

بگفته رئيس هيئت پهلواني و زورخانه اي استان يكدوره مسابقات هنرهاي فردي و زورخانه اي انتخابي استان روز جمعه پنجم خرداد ماه در يزد برگزار خواهد شد.

محمد حسين ارزانش در گفتگو با سايت اداره كل ورزش و جوانان استان يزد با اعلام اين خبر گفت : مسابقات انتخابي تيم هاي هنرهاي فردي و زورخانه اي استان در رده سني بزرگسالان  در زورخانه علي ابن ابيطالب يزد برگزار مي شود. وي افزود :باستاني كاران در اين مسابقات  در دو بخش تيمي و انفرادي و در گروه سني 20 تا 40 سال و اوزان مثبت و منفي 90 كيلوگرم با هم به رقابت ميپردازند. ارزانش با اشاره به اينكه شاريط و قوانين مسابقات به تمامي شهرستان هاي استان يزد ابلاغ شده تصريح كرد : علاقمندان به شركت در اين مسابقات بايد حداكثر تا دوم خرداد ماه اعلام آمادگي كنند.  رئيس هيئت پهلواني و زورخانه اي استان خاطرنشان كرد : افراد برتر در اين مسابقات به عنوان تيم منتخب بزرگسالان يزد در سال 91 در تمامي مسابقات كشوري حضور خواهند يافت