زمان : 27 Ordibehesht 1391 - 00:24
شناسه : 51191
بازدید : 2023
ياروليم: با ترکيب اصلي به اصفهان نيامديم سپاهان تيم بزرگي است و آينده خوبي دارد؛ ياروليم: با ترکيب اصلي به اصفهان نيامديم سرمربي تيم فوتبال الاهلي عربستان گفت:‌ با بازيکنان اصلي خود براي ديدار با سپاهان به اصفهان نيامده بوديم.

کارل ياروليم پس از شکست 2 بر يک تيمش مقابل سپاهان و صعود به عنوان تيم دوم گروه سوم به مرحله حذفي گفت:‌ بابت صعود سپاهان به عنوان تيم نخست گروه به آنها تبريک مي‌گويم، بازي خوبي برابر تماشاگران‌شان ارائه دادند و پيروز شدند.

وي ادامه داد: البته ما با بازيکنان اصلي و قدرت تمام به اصفهان نيامديم و بازيکناني را هم که به ميدان فرستاده بوديم انسجام کافي نداشتند و تا حدود زيادي هماهنگ نبودند.

سرمربي الاهلي عربستان افزود:‌ از طرفي بعد از اينکه گل تساوي را به ثمر رسانديم مشکلاتي براي بازيکنان ما پيش آمد و دچار مصدوميت شدند و نتوانستيم در ضد حملات موفق باشيم که سپاهان از اين فرصت نهايت استفاده را به نفع خود کرد.

ياروليم در پاسخ به اين سؤال که آيا براي شما فرقي نمي‌کرد که به عنوان سرگروه به مرحله بعد صعود کنيد تا بتوانيد در زمين خودتان ميزبان باشيد، گفت: قبل از آن هم اعلام کرده بوديم که با تيم اصلي وارد اين بازي نخواهيم شد. جمعه بازي مهمي در جام خادمين داريم که براي ما مهم بود تا بازيکنان اصلي استراحت کنند.

وي درباره اينکه آيا قهرماني در جام خادمين از ليگ قهرمانان آسيا براي آنها مهم‌تر گفت: قطعا اهميت بالايي دارد. در گذشته ما تيم دوم بوديم و قهرماني در عربستان براي ما اهميت فوق‌العاده‌اي دارد. البته به اين موضوع در کنار ليگ قهرمانان آسيا نگاه کرديم.

سرمربي الاهلي درباره عملکرد سپاهان در اين گروه تصريح کرد:‌ سپاهان تيم بزرگي است و آينده خوبي دارد. اصفهاني‌ها ميزباني خوبي داشتند و کاملا احساس رضايت و راحتي کرديم.