زمان : 26 Ordibehesht 1391 - 17:54
شناسه : 51168
بازدید : 3368
بازديد فرماندهي انتظامي استان يزد از شبكه فعالين ازدواج+گزارش تصویری بازديد فرماندهي انتظامي استان يزد از شبكه فعالين ازدواج+گزارش تصویری فرماندهي انتظامي استان يزد به همراه معاونت اجتماعي فرماندهي استان و هيات همراه ضمن حضور در شفا از بخش هاي مختلف اين شبكه بازديد نمودند.

سرهنگ امان اللهي "ضمن تحسين  از فعاليت هاي انجام شده  در اين شبكه و عرض خداقوت به دست اندركاران شفا برضرورت  فرهنگسازي  در حوزه ازدواج جوانان تاكيد نمود و گفت :يكي از مسائلي كه نياز به فرهنگسازي دارد ضرورت آموزش در مسائل ازدواج و خانواده است.

 وي  افزود: بايد زمينه اي فراهم شود كه  نياز جوانان و خانواده ها نسبت به اين آموزش ها  برانگيخته شود.

فرماندهي انتظامي استان يزد  با اشاره به بخش همسريابي  براي ازدواج دائم و فعاليت شفا در اين راستا اظهار داشت: اين امر يكي از نيازهاي جامعه است و بايد با ظرافت و حساسيت خاصي كه مي طلبد دنبال شود تا به فضل الهي شاهد شكل گيري ازدواج ها ي پايداري درسطح جامعه باشيم.

در ادامه اين نشست مدير عامل شبكه فعالين ازدواج به معرفي بخش هاي مختلف شفا و خدمات بخش هاي آموزشي مشاوره، تسهيلات، توليدات فرهنگي و مركز تشكيل خانواده و بيان ضرورت تشكيل اين شبكه پرداخت.

وي يكي از اهداف شكل گيري شبكه فعالين ازدواج  را به وجود آوردن نهادي پيگير در امر ازدواج جوانان برشمرد .

"پارسانيا" فزود: با توجه به اين كه در ساير بخشهاي مرتبط با مسائل جوانان اعم از آموزش، مسكن، اشتغال و ... نهادهاي دولتي و غير دولتي زيادي فعال هستند  و مجموعه اي كه تخصصي در حوزه ازدواج جوانان  فعاليت داشته باشد وجود نداشت ستاد ساماندهي امور جوانان استان يزد با كمك به شگل گيري شبكه فعالين ازدواج به اين امر اهتمام ورزيد.

 گفتني است در پايان اين نشست  مقرر شد در زمينه هاي مختلف پيش نويس تفاهم نامه اي براي گسترش همكاري هاي متقابل تنظيم شود.