زمان : 26 Ordibehesht 1391 - 20:31
شناسه : 51150
بازدید : 2590
بهره برداري از ميدان ملائك شهریزد در خردادماه بهره برداري از ميدان ملائك شهریزد در خردادماه ميدان ملائك با حجم آزادسازي 4200 متر مربع و صرف هزينه اي در حدود سه ميليارد ريال اول خرداد ماه به بهره برداري مي رسد .

یزدفردا :ميدان ملائك با حجم آزادسازي 4200 متر مربع و صرف هزينه اي در حدود سه ميليارد ريال اول خرداد ماه به بهره برداري مي رسد .

مدير منطقه يك شهرداري يزد در گفتگوئي با اشاره به اهميت ميدان ملائك و تردد شهروندان در روزهاي پنجشنبه و جمعه از مسير بلوارصابر يزدي به خيابان كشتارگاه و حركت به سمت خلدبرين ، از اولويت اجرائي اين طرح كه هزينه اي در حدود سه ميليارد ريال در بر دارد خبر داد و اول خرداد ماه را زمان بهره برداري آن دانست . 

مهندس سيد ابوالفضل كشفي در ادامه ، حجم عمليات آزادسازي اين ميدان را 4200 متر مربع عنوان كرد و از همكاري آموزش و پرورش ناحيه يك و همچنين مالكيني كه املاك آنها در مسير تعريض و احداث راستگردهاي ميدان قرار گرفته بود تشكر و قدرداني نمود .

وي همچنين ازخاكبرداري ، زيرسازي ، نصب سنگ جدول و آسفالت خيابان 20 متري سوم بلوار صابر يزدي كه مدتهاي طولاني انجام نشده بودخبر داد كه در مساحتي تقريبي بالغ بر 6400 متر مربع از سوي سازمان عمران شهرداري به اتمام رسيده است .

مهندس كشفي خاطر نشان كرد اولويت روكش آسفالت منطقه يك، باند شمالي بلوار صابر يزدي مي باشد كه در سالجاري به انجام مي رسد .