زمان : 26 Ordibehesht 1391 - 19:05
شناسه : 51149
بازدید : 2291
از بانوان شاغل در فرمانداري تقدير شد به مناسبت گراميداشت هفته مقام زن از بانوان شاغل در فرمانداري تقدير شد به مناسبت گراميداشت هفته مقام زن در مراسمي با حضور عزيزا... سيفي و معاونين از بانوان شاغل در فرمانداري تقدير شد.

عزيزا... سيفي در مراسم تقدیر از بانوان همکار فرمانداري با اشاره به مقام والای حضرت زهرا (س) گفت: فاطمه (س) فردي است  كه داراي تمامي فضايل و ارزشها مي باشد و به عنوان  محور هستي و خلقت شناخته مي شود و هنوز بعد از گذشت 1400 سال براي تمامي زنان عالم الگو مي باشد.    

فرماندار با تأكيد به اينكه زنان امروز جامعه داراي نقشهاي اجتماعي برجسته هستند تصريح كرد: بعد از انقلاب و به بركت نظرات و ديدگاههاي امام راحل در خصوص نقش مهم زنان در جامعه امروز شاهد اين هستيم كه بانوان ما در عرصه هاي مختلف نقش آفريني مي كنند و برخي در اين زمينه موفقيتهاي بي نظيري را كسب كرده اند.

وي خاطرنشان كرد: در دين اسلام زن از جايگاه بسيار والايي هم در اجتماع و هم در خانواده برخوردار است كه مي توان گفت زن به عنوان سازنده جامعه مي باشد كه قادر است  جامعه را به سمت تعالي و سعادت و يا به سمت انحراف و سقوط سوق دهد.

سيفي افزود: از بانوان شاغل در ادارات به عنوان مديران هنرمند ياد مي شود كه با تدبير خود به صورت هنرمندانه هم اوضاع داخل خانواده را كنترل مي نمايند و هم امورات محوله در اجتماع را به خوبي انجام مي دهند.

سيفي در پايان ضمن تقدير و تشكر از زحمات بانوان شاغل در فرمانداري با اهداء لوح سپاس از آنها تقدير كرد.